درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 01:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20880صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 24 دی 1394 - 13:53
افزایش آگاهی واطلاعات باعث پیشرفت روابط عمومی می‌شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی گفت:افزایش آگاهی واطلاعات یک رابط خبر باعث پیشرفت و جهش روابط عمومی می‌شود.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی گفت:افزایش آگاهی واطلاعات یک رابط خبر باعث پیشرفت و جهش روابط عمومی می‌شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومیاداره کل تبلیغات اسلامی کرمان،عباس لهراسبی رئیس اداره روابط عمومی و مدیر سایت اطلاع‌رسانی سازمان تبلیغات اسلامی درکارگاه آموزش رابطین خبری روابط عمومی ادارات استان کرمان ضمن قدردانی از تلاش وهمکاری مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان و رابطین خبر ادارات این استان، اذعان داشت: ادارات تبلیغات اسلامی جایگاهی بزرگ در فرهنگ کشوردارند و ارسال اخبار، ارائه گزارش و انعکاس این اخبار در رسانه می‌تواند در شناسایی و معرفی سازمان تبلیغات اسلامی نقش مهمی ایفا کند.

عباس لهراسبی، افزود: برگزاری این دوره‌های آموزشی و توجیهی سبب موفقیت و پیشرفت روابط عمومی، سهولت ارسال اخبار و ارتقاء ارتباطات می‌شود، لذا باید این مهم به‌طور جدی پیگیری شود.

مدیر سایت اطلاع‌رسانی سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید به این مطلب که سایت خبری این سازمان یکی از سایت‌ها و خبرگزاری‌های به‌روز جامعه امروزایران است، تصریح کرد: تلاش‌ها و برنامه‌ریزی وتعامل مستمر کارشناسان مرکز و رابطین خبری شرایطی را به‌وجود آورده که بتوانیم یکی ازموفق‌ترین سایت‌های خبری ایران باشیم که خود این امرباعث شده مورد هجمه قرارگرفته بنابراین باید مواظب باشیم که توسط افراد خرابکار وهکرها مورد حمله قرارنگیرم.

عباس لهراسبی، عنوان داشت: همه ما آگاهیم که روابط عمومی و رابطین خبر با وجود مشکلات فراوانی که دارند به‌کار خود ادامه می‌دهند اما این مطلب را در نظر داشته باشید که ما در مرکز با نیروهای اندکی خبرهای سراسرکشور را ویراستاری و به‌روزرسانی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پورمدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در این همایش با اشاره به جایگاه روابط عمومی درادارات، گفت: متأسفانه باوجود تلاش‌هایی که درسال‌های متمادی انجام شد نتوانستیم یک کارشناس و نیروی حرفه ای برای پست کارشناسی روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در نظربگیرم و این موجب شد که نتوانیم آنطور که باید و شاید دراین عرصه موفق باشیم.

عباس لهراسبی، رییس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به رصد بیش از۱۶۰۰۰۰خبر از ابتدای سالجاری درسامانه خبری سازمان تبلیغات اسلامی«ido»، ابراز داشت: ازبتدای سال ۹۴ تا کنون تعداد اخبارتا ئید شده استان کرمان ۱۴۵۰خبر است.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در پایان سخنان خود، بیان کرد: هراتفاق و رخدادی می تواند به‌عنوان یک خبر درسامانه خبر انعکاس داده شود لذا رابطین خبر باید با توجه و دقت بیشتری مسائل اطرف خود را رصد و سعی کنند از هر رخداد، خبری تولید و ارسال کنند.

گفتنی است، علیرضا قرایی معاون اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، عباس اکرمی رییس سمعی بصری و مرکز اسناد سازمان، محمد عبدالهادی کارشناس رسیدگی به امور استان ها درمورد روش ارسال اخبار و گزارش به سایت و ارسال محصولات فرهنگی به مرکز اسناد، نکاتی ارائه کردند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد