درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 20:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20876صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 23 دی 1394 - 21:09
روابط عمومی ها نسبت به انعکاس دستاوردهای سپاه و بسیج تلاش کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلسه توجیهی مسئولان شعب روابط عمومی حوزه های مقاومت بسیج با حضور سرگرد شهاب صفایی مسئول روابط عمومی سپاه حضرت سید سیدالشهدا(ع)استان تهران درناحیه ملارد برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  جلسه توجیهی مسئولان شعب روابط عمومی حوزه های مقاومت بسیج با حضور سرگرد شهاب صفایی مسئول روابط عمومی سپاه حضرت سید سیدالشهدا(ع)استان تهران درناحیه ملارد برگزار شد.
 
 به گزارش شارا از خبرگزاری بسیج؛ سرگرد شهاب صفایی در این نشست، امید آفرینی و روشنگری را از رسالت های مهم روابط عمومی ها در مجموعه های سپاه و بسیج عنوان کرد و گفت: انعکاس عملکرد و دستاوردهای سپاه و بسیج یکی از مهم ترین وظایف روابط عمومی ها در مقابل اخبار کذب رسانه های غربی و در راس آنها استکبار جهانی است که تلاش می کنند با هجمه های تبلیغاتی، دستاوردهای کشورمان را ضعیف و نا امید کننده نشان دهند.
 
 وی گفت: روابط عمومی های نواحی باید تلاش کنند فعالیت های سپاه و بسیج را در حوزه های سازندگی، فرهنگی، سیاسی، فناوری و دفاعی، اجتماعی، ورزشی، هنری و ... به طور گسترده بازتاب دهند و اقدامات دشمن در عرصه تبلیغاتی را خنثی کنند.
 
 صفایی با تشریح وظایف روابط عمومی ها، نسبت به برنامه‌ریزی، سازماندهی، بسیج امکانات و منابع، هدایت، نظارت و کنترل امور، مدیریت امور اجرائی برگزاری مراسم و همایش‌های مربوط، مدیریت فعالیتهای مختلف تبلیغاتی در حیطه شرح وظایف در قالب نظرسنجی، مطالعات محیطی و...تنظیم و ارائه گزارش های عملکرد دوره‌ای، تهیه برنامه های فرهنگی و تشویق و ترغیب اقشار مختلف، به شرکت در برنامه ها و مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم و همچنین شرکت در فعالیتهای هنری، اردوها و ... تاکید کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد