درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 00:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20824صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 22 دی 1394 - 10:43
مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان: پیوست رسانه ای در مدیرت بحران استان ایحاد شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان به نقش و جایگاه ویژه رسانه ها در ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: باید پیوست رسانه ای در مدیرت بحران استان نیز تعریف و ایجاد شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان به نقش و جایگاه ویژه رسانه ها در ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: باید پیوست رسانه ای در مدیرت بحران استان نیز تعریف و ایجاد شود.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، شامگاه دوشنبه در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه کردستان با نماینده ولی فقیه در استان که به مناسبت روز بسیج رسانه در سنندج برگزار شد افزود: ما همیشه نسبت به رسانه های معاند چند قدم عقب تر بوده ایم و رسانه های ما مجبور بوده اند توطئه های دشمنان را خنثی کنند و به دفاع بپردازند.


وی افزود: این مشکل به دلیل نبود پیوست رسانه ای در حوزه مدیریت بحران است و از عدم دسترسی اصحاب رسانه به اطلاعات لازم ناشی می شود.


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود به اخلاق رسانه ای اشاره کرد و گفت: تمامی خبرنگاران استان کردستان روحیه انقلابی دارند و اخلاقمند هستند.


دادور افزود: اما متاسفانه مدتی است برخی رسانه های مجازی که از پول بیت المال استفاده می کنند با بی اخلاقی دولت را تخریب می کنند و در این رسانه ها هیچ عملکرد مثبتی از دولت در استان بازتاب پیدا نمی کند.


وی اظهار داشت: باید این رسانه ها توجه کنند که طبعات تخریب چهره دولت موجب تخریب چهره نظام می شود.


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان خاطرنشان کرد: اگرچه کسی منکر نقد منصفانه و تکثر اندیشه نیست و این موارد برای پویایی انقلاب اسلامی لازم است اما باید رسانه ها بدانند که دو جناح اصلاح طلب و اصول گرا دو بال نظام هستند و می خواهند در خدمت رسانی به مردم در چارچوب نظام اسلامی از هم سبقت بگیرند.


دادور افزود: نباید برای تسویه حساب جناحی و شخصی مانع توسعه استان و خدشه دار شدن منافع مردم شویم.


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان همچنین خواستار تقویت تعامل بسیج رسانه و خانه مطبوعات شد و افزود: امیدواریم این پیوندها بیشتر شود تا در اذهان عمومی مرزبندی ایجاد نشود.


دادور افزود: شورای روابط عمومی ها در استان کردستان مکمل رسانه هاست و برای تقویت فعالیت های رسانه ای در استان تمام توان خویش را به کار می گیریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد