درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 23:06   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20819صفحه نخست » دوشنبه، 21 دی 1394 - 22:52
مدیران ۱۲ رسانه چین به تهران می‌آیند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش شارا از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، یانگ سن، سفیر کشور چین در ایران که به همراه های گانگ، رایزن فرهنگی مطبوعاتی این کشور پیش از ظهر امروز با حضور در ساختمان معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد دیدار و گفتگو کرد، با اشاره به سابقه طولانی روابط میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین، همکاری‌های بین دو کشور را دوستانه و تاثیرگذار در منطقه و جهان توصیف کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش شارا از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، یانگ سن، سفیر کشور چین در ایران که به همراه های گانگ، رایزن فرهنگی مطبوعاتی این کشور پیش از ظهر امروز با حضور در ساختمان معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد دیدار و گفتگو کرد، با اشاره به سابقه طولانی روابط میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین، همکاری‌های بین دو کشور را دوستانه و تاثیرگذار در منطقه و جهان توصیف کرد.

وی همچنین با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رییس جمهور کشورش به ایران، از برنامه‌های متنوع این سفر خبر داد و گفت: با توجه به دیدگاه‌های مشترک دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و بین‌المللی، این سفر می‌تواند نقطه عطفی در گسترش همکاری‌های مختلف به ویژه همکاری‌های رسانه ای باشد.

سفیر کشور چین در ایران با بیان اینکه چین به استقلال و حاکمیت کشورهای مختلف اعتقاد دارد، تاکید کرد: معتقدیم ملت ها باید خودشان برای سرنوشت و آینده کشورشان تصمیم گیری کنند نه اینکه کشورهای دیگر تصمیماتی بر آنها تحمیل کنند.

وی اضافه کرد: برخی کشورهای غربی به خصوص آمریکا از توسعه و پیشرفت کشورهایی چون ایران و چین خرسند نیستند و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای قصد دارند چهره‌ای متفاوت و منفی از این کشورها نشان دهند.

سفیر کشور چین در تهران با تاکید بر افزایش همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف تجاری و بازرگانی، بر تقویت همکاری رسانه‌ای و فرهنگی با هدف بیان واقعیات دو کشور در سطح منطقه و جهان تاکید کرد.

یانگ سن همچنین با تقدیر از حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دفاتر رسانه‌ای چین در ایران، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک، سطح همکاری های رسانه ای دو کشور گسترش یابد.

وی همچنین از برگزاری نشست مشترک فعالان رسانه‌ای دو کشور در حاشیه سفر رییس جمهور چین به ایران خبر داد و گفت: جیانگ جانگو یو رییس نهاد اطلاع رسانی شورای دولتی چین به همراه نمایندگانی از ١٢ رسانه مهم چین به ایران می‌آیند تا ضمن دیدار و رایزنی با مدیران و فعالان رسانه‌ای در ایران به تبادل نظر در جهت تقویت روابط فرهنگی دو کشور بپردازند.

سفیر کشور چین در ایران امضای تفاهم‌نامه همکاری رسانه‌ای دو کشور و برپایی نمایشگاه عکس «چین زیبا» در کتابخانه ملی را از دیگر برنامه‌های فرهنگی در حاشیه سفر رییس‌جمهور چین به کشورمان عنوان کرد.

بنابراین گزارش، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار که صافی، مدیرکل رسانه‌های خارجی و معاونش نیز حضور داشتند، بر تقویت روابط رسانه‌ای دو کشور با توجه به مواضع مشترک در مسائل مختلف و پیشینه تمدنی و فرهنگی ایران و چین، تاکید کرد.

حسین انتظامی سفر قریب الوقوع رییس جمهور چین به ایران را منشاء توسعه روابط و همکاری های فرهنگی – رسانه‌ای دو کشور عنوان و تصریح کرد: گسترش دیپلماسی رسانه ای برای ما اهمیت دارد چرا که در جهان امروز، ملت ها می توانند نقش موثری بر توسعه روابط کشورها ایفا کنند.

وی با اشاره به حضور و فعالیت دفاتر پنج رسانه کشور چین در ایران ابراز امیدواری کرد روابط رسانه ای میان رسانه های ایران و چین بیش از گذشته تقویت شود تا بر گسترش آشنایی مردم دو کشور نسبت به هم و ارائه تصویری واقعی و درست از ایران و چین به جهان بیش از گذشته موثر باشد.

انتظامی توسعه همکاری های رسانه ای میان دو کشور را عاملی برای تقویت صنعت توریسم عنوان کرد و از برخی برنامه های اداره کل مطبوعات خارجی برای بهره برداری بیشتر از رسانه های چینی خبر داد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد