مسئول روابط عمومی واحد اندیمشک گفت: برای داشتن روابط عمومی خوب و موفق همه باید در کنار هم، تفکراتمان را اصلاح کنیم و از لحاظ علمی پیشرفت نماییم و در دنیای ارتباطات و وب سایت ها قویتر شویم تا با حرکت روی ریل پیشرفت، جایگاه روابط عمومی ارتقا یابد.
علی دوستی در گفتگو با خبرنگاران، افزود: روابط عمومی در کشور ما بسیار مظلوم واقع شده و نتوانسته فضایی برای بهرهمند کردن جامعه داشته باشد. مظلومیت آن نیز به این دلیل است که روابط عمومیها هیچگاه بدرستی شناخته نشدهاند. هر فرد یا سازمان نیاز دارد که در چشم دیگران،جامعه و مردم و... مقبول واقع شود. روابط عمومیها نیز موظفاند نیازهای مردم را شناسایی و برای پاسخگویی سازمان به سیاستگذاران انتقال دهند.
دوستی اظهار کرد: انتظار می رود با توجه به برنامه های گسترده دکتر دانشجو ریاست عالی دانشگاه برای بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی به حوزه روابط عمومی نیز توجه ویژه ای شود. وی اظهار کرد: مدیر موفق مدیری است که خلاقیت و ابتکار داشته باشد و به روابط عمومی ها نیز نگاه شفاف و علمی داشته باشد که خوشبختانه این نگاه در راس مدیریت دانشگاه آزاد قرار دارد و امیدواریم بزودی شاهد رشد و توسعه روابط عمومی ها در زمینه های مختلف باشیم.
مسئول روابط عمومی واحد اندیمشک گفت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر کنونی و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمانها به عملکرد روابط عمومیها ارتباط مستقیم دارد. در سالهای اخیر روابط عمومی ها چه در بخش های دولتی چه در مراکز خصوصی همانند دانشگاه آزاد رشد و توسعه خوبی داشته اند ولی این رشد کافی نیست و بیشتر بعنوان گام بلند است که این گام نیازمند گام های پی در پی، بلندتر و بیشتری است. برای داشتن روابط عمومی خوب و موفق همه باید در کنار هم، تفکراتمان را اصلاح کنیم و از لحاظ علمی پیشرفت کنیم و در دنیای ارتباطات و وب سایت ها قویتر شویم تا با حرکت روی ریل پیشرفت، جایگاه روابط عمومی ارتقا داده شود.
مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اندیمشک بیان داشت: رسالت عظیمی است که روابط عمومی ها در کلیه واحدهای دانشگاهی سراسر کشور بر عهده دارند و اینکه باید عملکرد و فعالیت واحد متبوع خود را بروز و در اسرع وقت منتشر کرده و به اطلاع افکار عمومی و مردم برسانند تا همگان از عملکرد این مجموعه عظیم در عرصه آموزش عالی کشور آگاه شوند و شائبه ها و دروغ پراکنی های غرض ورزان که تشویش اذهان عمومی و تیره کردن نگاه آنها به این مجموعه در پی دارد را خنثی کنند. متعاقبا مدیریت نیز باید چتر حمایتی خود را از روابط عمومی ها گسترده نماید.
دوستی خواهان حضور مدیران روابط عمومی در نمایشگاه مطبوعات و همایش های داخلی مهم، برگزاری منظم جلسات استانی،استفاده از ظرفیت و پتانسیل های روابط عمومی های خلاق واحدها، بازنگری در حق الزحمه پرداختی خبرگزاری رسمی دانشگاه و تدوین یک سری معیارهای جدید پرداختی ،رقابتی کردن و معرفی واحدهای نمونه در زمینه روابط عمومی،رسیدگی به امکانات روابط عمومی ها و برگزاری کارگاهها و نشست های تخصصی شد و افزود: این قبیل برنامه ها می توانند تاثیر بسزایی در رشد و توسعه روابط عمومی ها داشته باشند. |