درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 00:11   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20790صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 20 دی 1394 - 23:15
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در مشارکت مردم در انتخابات دارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، حسین کلانتری امروز در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ایلام، اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی‌ها در ارتباط بین مردم و مسؤلین به عنوان یک جایگاه برجسته برکسی پوشیده نیست.

وی افزود: کارکرد و اثربخشی روابط عمومی‌ها سبب شده است که مسؤلان در تمام رده‌ها در جریان مسائل، مشکلات، مطالبات و نیازهای مردم قرار گیرند و از طرف دیگر، مردم هم از اقدامات دولت برای رفع نیازمندی‌ها و مشکلات آن‌ها باخبر می‌گردند.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در ایجاد شور و نشاط سیاسی و بسترسازی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، خواستار تلاش اعضاء کمیته اطلاع رسانی برای داشتن رقابت سالم و تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شد.

وی با اشاره به جایگاه استانداران و فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت در استان‌ها و شهرستان‌ها و همچنین اختیارات واگذارشده به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها در قوانین و مقررات انتخابات، خواستار بهره‌گیری از کلیه امکانات جهت تحقق اهداف کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات در استان و شهرستان‌ها شد.

کلانتری خاطرنشان کرد: ما در مقابل خدا و نظام جمهوری اسلامی متعهدیم که انتخابات را سالم برگزار کنیم.

وی گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند و روابط عمومی‌ها با داشتن ارتباط موثر با رسانه‌ها همیشه در جریان مشکلات مردم قرار دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: با وجود این ارتباط می‌توان بسیاری از مشکلات را براطرف کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد