درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 02:24   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20770صفحه نخست » یکشنبه، 20 دی 1394 - 10:32
امنیت، مانع رشد فناوری اینترنت اشیا
امروزه امنیت به یکی از مولفه‌های مهم تصمیم‌گیری افراد برای استفاده از فناوری‌های نوین تبدیل شده است. این موضوع در مورد دیوایس‌های اینترنت اشیا (IoT) نیز مصداق دارد.
  

امنیت، مانع رشد فناوری اینترنت اشیا

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، امروزه امنیت به یکی از مولفه‌های مهم تصمیم‌گیری افراد برای استفاده از فناوری‌های نوین تبدیل شده است. این موضوع در مورد دیوایس‌های اینترنت اشیا (IoT) نیز مصداق دارد. به گزارش SC Magazine، پژوهش‌های اخیر شرکت اکسنچر (Accenture) نشان می‌دهد یکی از دلایل اصلی عدم رونق و فروش دستگاه‌های IoT، نگرانی‌های مربوط به مسائل امنیتی است.  این تحقیق بین ماه‌های اکتبر و نوامبر سال ۲۰۱۵ و با نظرسنجی از ۲۸ هزار مصرف‌کننده در ۲۸ کشور مختلف صورت گرفته است. بر اساس این گزارش، ۴۷ درصد پاسخ‌دهندگان گفته‌اند مقوله حریم خصوصی و امنیت، یک مانع اصلی در راه استفاده از محصولات IoT به شمار می‌رود.

قیمت و دشواری استفاده نیز دو فاکتور دیگری است که روند استفاده از فناوری‌های نوین را کند و چالش‌انگیز می‌سازد. Lysa Myers محقق امنیتی شرکت ESET می‌گوید فروشندگان IoT از طریق ایجاد امنیت می‌توانند یک فرصت طلایی برای تاثیرگذاری بر نگاه مصرف‌کنندگان به وجود آورند. در پژوهش اکسنچر مشخص شد کاربرانی که از رویدادهای مربوط به جدیدترین رخنه‌های امنیتی باخبر هستند، تمایل کمتری به استفاده از دستگاه‌های IoT نشان می‌دهند. از این عده، ۱۸ درصد گفته‌اند تا زمانی که امنیت بهتری فراهم نشود، استفاده از این دیوایس‌ها را متوقف می‌کنند، چرا که به ریسک آن نمی‌ارزد.  ۲۴ درصد هم گفته‌اند خرید ابزار مربوط به اینترنت اشیا را تا بهبود امنیت آن به تعویق انداخته‌اند. البته در این میان، ۲۱ درصد پاسخ‌دهندگان اظهار کرده‌اند بابت نواقص امنیتی و فعالیت‌هایی ایذایی هکرها نگران نیستند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3678

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد