درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 12:13   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20748صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 19 دی 1394 - 13:13
سرفصل های کارگاه آموزشی شیوه ها و روش های تحلیل محتوا در روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرفصل های کارگاه آموزشی روش ها وشیوه های تحلیل محتوا در روابط عمومی اعلام شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرفصل های کارگاه آموزشی روش ها وشیوه های تحلیل محتوا در روابط عمومی اعلام شد.


به گزارش شارا، تکنیک تحلیل محتوا که نخست با رویکرد کمی توسعه یافته بود اکنون گسترش و تاکید بسیاری بر مضامین کیفی، گفتمان،احساسات و از این قبیل دارند که توزیع کنندگان واحدهای پیامی شایسته است به ابعاد کمی و کیفی پیام انتشاری دقت داشته باشند.

کلیات
مروری برتعریف تحلیل محتوا
ویژگی ها وشروط تحلیل محتوا
انواع تحلیل محتوا
طرح های تحلیل محتوا در روابط عمومی
فنون تحلیل محتوا
موارد کاربرد تحلیل محتوا در روابط عمومی
فرآیند تحلیل محتوا درروابط عمومی
چگونگی تعریف و مقوله بندی درتحلیل محتوا
کد گذاری ،ثبت واستخراج مقولات یا مضامین
نحوه محاسبه قابلیت اعتماد
تنظیم گزارش تحلیل محتوا برای سازمان
تمرین عملی در کارگاه

 

در این کارگاه دکتر امیرمسعود مظاهری در باره مباحث بالا سخنرانی خواهند کرد.

 

علاقمندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 88062963 ـ 88216277 تماس حاصل نمایند.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد