درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 08:12   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نسل چهارم روابط‌عمومی‌
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20654صفحه نخست » سه شنبه، 15 دی 1394 - 10:42
برندسازی رشت؛ گفتمانی جدید در عرصه دیپلماسی عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری رشت گفت:برند سازی شهر رشت در ابعاد بین المللی،گامی موثر در توسعه اقتصادی و فرهنگی شهر و گفتمان جدیدی در عرصه دیپلماسی عمومی شهر رشت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری رشت گفت:برند سازی شهر رشت در ابعاد بین المللی،گامی موثر در توسعه اقتصادی و فرهنگی شهر و گفتمان جدیدی در عرصه دیپلماسی عمومی شهر رشت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه گیلان فاطمه قدیمی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری رشت با اشاره به گام هایی که با رویکرد تقویت ارتباطات ملی و روابط بین‌الملل شهرداری رشت انجام شده،گفت:در هفته اخیر در سه حوزه، دو تفاهم‌ نامه مهم امضا و در حوزه دبیر خانه مجمع شهرداران آسیایی نیز تدوین کاربست همکاری آغاز شد.

وی تصریح کرد:انعقاد تفاهم‌ نامه با انجمن مجموعه ‌داران ایران ، به دلیل اسناد و مدارکی که در اختیار این انجمن به صورت علمی و تاریخی وجود دارد، برای گردآوری و به تصویر کشیدن غنای اسنادی و هویتی شهر رشت موثر خواهد بود و قطعاً این تفاهم‌ نامه، آورده هایی برای رشت خواهد داشت و می‌توانیم بانک اطلاعاتی خوبی از آنچه در گذشته داشتیم و تطبیق آن با وضع موجود داشته باشیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت افزود: سیاست های اخیر مجموعه مدیریت شهری رشت در طرح باز آفرینی شهری مبتنی بر باز آفرینی هویتی است و مکان‌هایی به موضوعاتی از این دست اختصاص داده شده است که با حمایت و مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر رشت در راستای راه اندازی خانه رشت و خانه مشروطه، بارگذاری فرهنگی و محتوایی خوبی داشته باشیم.

قدیمی خاطرنشان کرد: برند سازی شهر رشت در ابعاد بین المللی،گامی موثر در توسعه اقتصادی و فرهنگی شهر و گفتمان جدیدی در عرصه دیپلماسی عمومی شهر رشت است.

افتتاح نمایندگی‌ ‌انجمن دوستی ایران با سایر کشورها در شهرداری رشت
قدیمی با اشاره به امضای تفاهم ‌نامه با انجمن دوستی ایران و کشورها تاکید کرد: در بعد بین ‌الملل نیز با هدف‌ گذاری‌های مشخص و با رویکرد اقتصادی و فرهنگی دراین مسیر پیش خواهیم رفت و به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای رسیدن به توسعه اقتصادی رشت هستیم که امید است بتوانیم سیر همکاری‌های متقابل را برای جذب گردشگر، نگه داشت گردشگر و همین ‌طور ورود سرمایه ‌گذار در این بخش تعریف کنیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت با اشاره به اینکه نمایندگی‌ ‌انجمن دوستی ایران با سایر کشورها بر اساس مفاد تفاهم‌ نامه در آینده نزدیک در شهرداری رشت افتتاح می شود،گفت: امیدوار هستیم با آوردن ظرفیت‌های بین‌المللی در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بر اساس طرح های توسعه شهری در رشت به عنوان مرکز استان گیلان به برنامه عملیاتی خوبی برای اجرا در این مسیر برسیم.

رشت شهر خلاق خوراک شناسی خواهر خوانده شهرهای این حوزه در جهان می شود
مسوول دفتر همکاری های کمیسیون ملی یونسکو - ایران- شهرداری رشت تاکید کرد:شروع همکاری های ما با کمیسیون ملی یونسکو - ایران در سال گذشته، حمایت خوب این سازمان و افتتاح دفتر همکاری‌های کمیسیون ملی یونسکو – ایران- شهرداری رشت باعث شد که پرونده شهر رشت به عنوان تنها شهر کشور، سال اول در شبکه شهر خلاق جهان به تایید برسد و در حوزه‌ی شهرهای خلاق خوراک‌شناسی یونسکو ثبت جهانی شویم.

قدیمی خاطرنشان کرد: در شبکه شهرهای خلاق یونسکو در حیطه خوراک در حال حاضر ۱۸ شهر در این حوزه ثبت شدند، با نشستی که با انجمن ‌های دوستی ایران و جهان داشتیم و رئیس انجمن دوستی ایران- برزیل و ایران - ایتالیا نیز در آن‌ جا حضور داشتند، دو شهر در برزیل و یک شهر در ایتالیا در این حوزه ثبت شدند که ما قطعاً بحث ‌های خواهر خواندگی با آنها را در این مسیر دنبال خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری رشت همچنین  گفت: حدود ۷۰ کشور زیر مجموعه کار گروه انجمن‌ های دوستی ایران و سایر کشورها هستند که بر اساس هدف ‌گذاری‌های مشخص در خصوص هر کدام از آنها با مطالعاتی که در مورد آن کشورها و شهرها و قرابت آنها با شهر رشت انجام می شود به سمت خواهرخواندگی هدفمند پیش می رویم.

فاطمه قدیمی حرفه تاکیدکرد: کاربست این خواهر خواندگی‌ها قطعاً در توسعه اقتصادی و فرهنگی شهر رشت و همچنین شهرهای خواهرخوانده تاثیرگذار خواهد بود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت یاد آور شد:همچنین با حضور دکتر خدادادی، دبیر کل مجمع شهرداران آسیایی در هفته اخیر،کار بست همکاری با دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی و با تایید ایشان در حال آماده سازی است و پیشنهاد مشخص ما تشکیل دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی حوزه‌ی کشورهای حاشیه دریای خزر در رشت است.

تفاهم نامه ها تشریفاتی نخواهد بود و باید به برنامه عملیاتی تبدیل شود
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت تاکیدکرد: قطعاً این آورده ها تشریفاتی نخواهد بود و منجر به دستیابی به برنامه های عملیاتی و پروژه های قابل اجرا برای توسعه‌ی فرهنگی و اقتصادی رشت می شود.

قدیمی تاکید کرد: خوشحالیم که این برنامه‌ها در نخستین سال برگزاری گرامیداشت روز رشت با برند سازی این شهر اتفاق می‌افتد و امیدواریم با حمایت‌های خوب اعضای شورای اسلامی شهر رشت و همینطور دیدگاه مثبت و عملیاتی دکتر ثابت ‌قدم، شهردار رشت و زحماتی که تک‌تک همکارانم در حوزه مدیریت شهری به ویژه در حوزه روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت می کشند، بتوانیم در آینده نه چندان دور، به موفقیت چشمگیری در حیطه ‌ی برند سازی شهر رشت و همینطور تعریف درست فرصت هایش برسیم.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  هرگز کسی را آزار نده


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد