درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 16:14   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20651صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 15 دی 1394 - 10:04
توزیع مناسب محتوای تولید شده اثربخشی روابط‌عمومی‌ها را ارتقاء می‌دهد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر محمد سلطانی‌فر، رییس کمیته علمی یازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک، توزیع مناسب و به موقع محتوای تولید شده را سبب ارتقای اثربخشی روابط‌عمومی‌ها در بین جامعه هدف دانست.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر محمد سلطانی‌فر، رییس کمیته علمی یازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک، توزیع مناسب و به موقع محتوای تولید شده را سبب ارتقای اثربخشی روابط‌عمومی‌ها در بین جامعه هدف دانست.

به گزارش بولتن نیوز، وی افزود: اهمیت توزیع درست و دقیق محتوای تولید شده در تمامی زمینه‌ها، کمتر از تولید محتوای مناسب نبوده بطوریکه در برخی از مواقع شاهد آن هستیم که توزیع نامناسب محتوا، نه تنها مانع اثربخشی آن می‌شود، بلکه به عاملی در جهت تخریب و انعکاس نامناسب موضوع مربوط به آن می‌شود.

دکتر سلطانی‌فر ادامه داد: کمیته علمی یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با توجه به این نکته مهم و پس از برگزاری جلسات متعدد و همچنین بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مختلف، ضمن مهم شمردن موضوع تولید محتوا و نگاه استراتژیک به آن، مهارت‌های به اشتراک‌گذاری را نیز در کنار آن قرار داد تا در این همایش، هر دوی این موارد به بحث و تبادل نظر پرداخته شود.

رییس کمیته علمی یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک در ادامه افزود: فرآیند تولید محتوا یکی از مهمترین وظایف اندیشمندان و نخبگان این حوزه است که می‌توانند با درک دقیق شرایط موجود و همچنین استفاده از محتوای تولیدی در سایر نقاط جهان، پس از بومی‌سازی، با همکاری و هماهنگی با مدیران و دیگر نخبگان به منظور توزیع مناسب‌تر، آن را در اختیار علاقمندان قرار دهند.
دکتر سلطانی‌فر از تمامی اساتید، دانشجویان و علاقمندان دعوت کرد تا در صورت تمایل نسبت به ارایه مقاله حول محورهای اعلام شده تا تاریخ بیستم فروردین ماه سال آینده و از طریق آدرس ایمیل info@7pr.ir اقدام نمایند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به سایت www.7pr.ir و یا تماس تلفنی با شماره 88807453 سوالات خود را مطرح نمایند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  روایت‌های مستبدانه


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد