درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 07:14   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20602صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 13 دی 1394 - 11:00
واکنش مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد برنامه پایش
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- لازم به یادآوریست در هفته های اخیر گزارش هایی از انتقاد مردم به وام های خرید خودرو و کالا و نیز بیکارشدن کارگران بخاطر فشار بانک ها برای تعطیل کردن واحدهای تولیدی از برنامه پایش پخش شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- لازم به یادآوریست در هفته های اخیر گزارش هایی از انتقاد مردم به وام های خرید خودرو و کالا و نیز بیکارشدن کارگران بخاطر فشار بانک ها برای تعطیل کردن واحدهای تولیدی از برنامه پایش پخش شده است.

به گزارش شارا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با انتقاد شدید از رویکرد انتقادی برنامه پایش نسبت به انعکاس مشکلات تولیدکنندگان در سیما گفته است:صداوسیما یک بنگاه اقتصادی ورشکسته که ما بهش کمک می کنیم.

بر اساس این گزارش، مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی خواستار استفاده از اهرم هزینه های تبلیغاتی بانک ها برای اعمال نفوذ در رسانه ملی و قطع پخش گزارشهای انتقادی از بانکها شد.

محمدعلی کریمی مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی شامگاه دوشنبه 23 آذرماه در جمع مدیران روابط عمومی بانکها و موسسات مالی در هتل اسپیناس تهران با انتقاد شدید از برنامه اخیر پایش گفت: شبی که برنامه پایش از بانکها انتقاد می کرد، در اتاق فرمان استودیوی برنامه حاضر بودم همانجا به مسئول برنامه گفتم «شما یازده نفر عوامل برنامه و مجریتون این ماه حقوقتون رو از ما وام گرفتن و بهتون دادن»

لازم به یادآوریست در هفته های اخیر گزارشهایی از انتقاد مردم به وام های خرید خودرو و کالا و نیز بیکارشدن کارگران بخاطر فشار بانکها برای تعطیل کردن واحدهای تولیدی از برنامه پایش پخش شده است.

مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی در این جلسه با ادعای اینکه هشت سال مشاور حسن تقدس نژاد، معاون سابق اداری مالی صداوسیما بوده و زیر و بم رسانه ملی را می شناسد، گفته است: «صداوسیما یک بنگاه اقتصادی ورشکسته که ما داریم سالی 400/500میلیارد تومن بهش کمک میکنیم ولی متاسفانه اونور نمیتونیم خروجی بگیریم. این ضعفه منه و بانک مرکزی و همه نظام بانکی ماست که نمیتونه اون طرف عایدی بگیره. حالا یکم فعال کردیم رییس کانون بانکهای خصوصی مون رو فرستادیم با آقای سرافراز مذاکره کنه. هفته دیگه رییس بانکهای دولتی رو فرستادیم مذاکره کنه که میخوام دوستان در جریان باشند که صرف اینکه بریم تبلیغات کنیم و باهم نباشیم ضربه میخوریم»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد