درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 08:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20593صفحه نخست » شنبه، 12 دی 1394 - 12:42
دبیر شورای عالی اطلاع رسانی دولت:
مطبوعات، انتظارات مردم در دوران پسا تحریم را مدیریت کنند
دبیر شورای عالی اطلاع رسانی دولت با بیان این که مطبوعات باید انتظارات مردم در دوران پساتحریم را مدیریت کنند، گفت: دست دولت برای پاسخ دادن به انتقادها بسته است چرا که خود را به موظف به ایجاد آرامش می داند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علیرضا معزی در چهارمین جشنواره نفت و رسانه، از روابط عمومی وزارتخانه برای احیای جشنواره پس از هشت سال و نیز از رسانه ها برای پوشش اخبار اجلاس جی یی سی اف در تهران قدردانی کرد.
    

وی با بیان این که وظیفه ما به عنوان شورای اطلاع رسانی دولت، دفاع از عملکرد مردان دولت و بازتاب عملکرد آنهاست، افزود: کار و فعالیت امروز، محور اصلی فعالیت دولتمردان است و به نوعی آنها از فضای تبلیغاتی که در چندسال گذشته به آن اعتماد کرده بودیم، گریزان هستند.
    

معزی با اشاره به حمله های اخیر رسانه ای علیه وزیر نفت تصریح کرد: «بلاتشبیه وزارت نفت سید وزارتخانه هاست و به همین دلیل رئیس جمهوری شیخ الوزرا را برای این وزارتخانه انتخاب کردند و پرهیزی که وزیر نفت از ملتهب کردن فضا دارد به دلیل سابقه فعالتیشان است».
    

دبیرشورای اطلاع رسانی دولت افزود: وزیر نفت به دلیل حاکم شدن آرامش بر عرصه سیاسی و اقتصادی بسیاری از واقعیت هایی که در این سالها بر نفت گذشته و وزارتخانه ای را که تحویل دادند و بعد از هشت سال تحویل گرفتند، بیان نمی کند.
    

معزی از رسانه ها خواست تا در این روزگار سخت به کمک دولت بیایند و افزود: در بسیاری از موارد شاهدیم که وزیر نفت به شکل بی انصافانه ای در مورد قیمت نفت مورد انتقاد قرار می گیرد و او به دلیل ملتهب نشدن فضای جامعه از پاسخ دادن به بسیاری از انتقادها خودداری می کند؛ اما اگر نگویم که از شخص دفاع کنیم، دفاع از عملکرد وظایف ماست و باید منصفانه عمل کنیم.
    

وی گفت: واقعیت این است که در بسیاری از موارد دستمان برای پاسخ دادن به انتقادها بسته است، چرا که دولت خود را موظف به ایجاد آرامش و مراعات فضای اقتصادی و سیاسی می داند.
    

معزی با بیان این که در فضای فعلی، مطبوعات می توانند در اطلاع رسانی شفاف به دولت کمک کنند، ادامه داد: شاید مسئولان وزارت نفت به لحاظ فعالیتشان نتوانند واقعیتهای امروز نفت و گاز کشور و فعالیت جهادی در این عرصه را بیان کنند اما وظیفه ما اهل رسانه است که به بازخوانی اقتصاد و نفتمان در یک دوره پرداخته و ببینیم که امروز با چه واقعیتهایی دست به گریبان هستیم.
دبیرشورای عالی اطلاع رسانی تصریح کرد: باید به این مسئله توجه داشته باشیم که دولت میراث دار چه اقتصادی بوده و قرار است چه اقتصادی را بسازد.
    

وی گفت: از همه رسانه ها انتظار داریم تا به مدیریت انتظارات مردم در دوران پساتحریم بپردازند زیرا اگر ما به عنوان دولت بخواهیم به این امر اقدام کنیم به نوعی شانه خالی کردن از مسئولیت هایمان خواهد بود اما رسانه ها می توانند در این زمینه گامهای موثر بردارند.

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد