درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:33   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20489صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 6 دی 1394 - 20:55
معاون رئیس‌جمهور: نقش روابط‌عمومی‌ها در جامعه اعتمادسازی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز در مراسم افتتاحیه دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز در مراسم افتتاحیه دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران که در سالن همایش‌های هتل المپیک در تهران برگزار شد، در سخنانی با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت، به رسالت‌های پیامبر(ص) در برگزیده شدنشان برای ابلاغ پیام الهی به مردم پرداخت و گفت: پیامبر(ص) برای این مبعوث شد که افکار عمومی را عوض کند و این زمانی بود که جامعه آن روز عربستان غرق در خرافات بود؛ آنها برای خودشان خداهایی درست کرده بودند از قبیل خوراکی‌ها و اجسام و آنها را عبادت می‌کردند. روزی هم که قطحی می‌شد، این خداهای خودساخته را می‌خوردند و مجددا خدایی دیگر برای خودشان می‌ساختند.

وی با اشاره به مسائلی مانند فخرفروشی برخی از مردمان آن دوره در سرزمین بعثت، به مسائل آباء و اجدادی‌شان، تعصبات نژادی که بین اعراب حاکم شده بود و خود را بر عجم‌ها برتر می‌دانستند و همچنین فرهنگ مردسالاری که در این جامعه شکل گرفته بود، تاکید کرد. پیامبر(ص) مبعوث شد تا مردم را از راهی که رفته بودند، به صراط مستقیم برگرداند. عواملی هم که پیامبر(ص) را در انجام این کار به موفقیت نائل کرد، فداکاری، استقامت، مقاومت و ایثار ایشان بود.

حجت‌الاسلام شهیدی در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) را هم در راستای تغییر نگرش مردم به پیرامونشان ذکر کرد و گفت: امام راحل توانست در کرامت انسانی و اخلاق اسلامی و والا نگه داشتن انسان‌ها، اعتماد عمومی مردم در ایران و خارج از ایران را جلب کند و همه اقوام را نسبت به انقلاب علاقه‌مند کند، چرا که امام (ره) آمده بود تا به انسانها شرافت بدهد.

وی همچنین علت موفق نشدن توطئه‌گران علیه امام(ره) و انقلاب را در چند دهه گذشته، نقش موثر امام(ره) و بیداری مردم ایران ذکر کرد و در ادامه خطاب به فعالان عرصه روابط عمومی که در کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی حضور یافته بودند، گفت: امروز همین نقش را شما برعهده دارید، یعنی تنویر افکار و آگاه‌سازی جامعه. نقشی که امروز شما برعهده دارید، همان رسالتی است که پیامبر(ص) داشت و امام(ره) هم برای جامعه ما می‌خواست.

به گفته معاون رئیس‌جمهور، روابط عمومی‌ها باید نسبت به مسائل و رویدادهای مختلف جامعه و افکار عمومی کاملا آگاه بوده و رابط و واسط جامعه و نظام باشند و بتوانند اهداف و افکار نظام را به مردم منتقل کنند.

حجت‌الاسلام شهیدی خطاب به فعالان این حوزه تاکید کرد: شما زمانی موفق می‌شوید که بتوانید آرامش را در جامعه به وجود آورید که این کار هم با ارائه اطلاعات صحیح به مردم و رعایت امانت در انتقال این اطلاعات میسر است. در واقع نقش روابط عمومی‌ها در جامعه باید اعتمادسازی باشد و زینت اصلی آنها هم باید اخلاق اسلامی باشد.

وی در پایان گفت: در فضای ارتباطی امروز که در جامعه ما حاکم است، متاسفانه گاهی می‌بینیم اطلاعات نادرستی در اختیار جامعه گذاشته می‌شود که البته باید بکوشیم در این زمینه صداقت و اعتمادسازی را گسترش دهیم و روابط عمومی‌ها باید آنقدر رشد کنند که به معتمد مردم تبدیل شوند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد