درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 11:16   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20374صفحه نخست » یکشنبه، 29 آذر 1394 - 12:39
بازاریابانی که دیده نمی‌شوند
عطیه عظیمی - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر به‌عنوان یک بازاریاب فعالیت می‌کنید یا در یک سازمان مشغول کار هستید، زمانی‌که فکر می‌کنید دیده نمی‌شوید نقطه شروع بی‌انگیزگی است. به یاد داشته باشید نباید درگیر این بیماری که آغازگر مشکلات بزرگ‌تر است بشوید. همواره کار خود را با انگیزه و به خوبی به انجام برسانید، صبر داشته باشید زمان همه چیز را درست خواهدکرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر به‌عنوان یک بازاریاب فعالیت می‌کنید یا در یک سازمان مشغول کار هستید، زمانی‌که فکر می‌کنید دیده نمی‌شوید نقطه شروع بی‌انگیزگی است. به یاد داشته باشید نباید درگیر این بیماری که آغازگر مشکلات بزرگ‌تر است بشوید. همواره کار خود را با انگیزه و به خوبی به انجام برسانید، صبر داشته باشید زمان همه چیز را درست خواهدکرد. دلایل پرشماری برای عدم دیده شدن و به چشم نیامدن کافی در بازاریابان شرکت‌ها و سازمان‌ها وجود دارد که این مورد از دلایل اصلی بی‌انگیزگی حتی در بازاریابان باتجربه است.

 

هیچ‌کس نمی‌تواند به فرد دیگری انگیزه بدهد. تنها کاری که دیگران می‌کنند تشویق ما برای انجام دادن کارهاست. این خود انسان است که بهترین مشوق و انگیزه‌دهنده برای خودش است. بی‌انگیزگی بازاریابان یکی از مشکلات و مسائل جدی پیش‌روی مدیران سازمان‌هاست که در سال‌های اخیر در ایران هم رشد چشمگیری داشته است.

 

همه مدیران ممکن است بازاریابانی داشته باشند که صبح با بی‌انگیزگی سر کار می‌آیند، از زمین و زمان ایراد می‌گیرند، از همه چیز ناراضی هستند و پیش از همه شرکت را ترک می‌کنند. شاید بارها و بارها به فکر اخراج یا تنبیه آنها افتاده باشید، اما در این مورد بهتر است، کمی بیشتر صبر کرده و ریشه‌ها و راهکارهای آن‌را بررسی کنید. یکی از اصلی‌ترین این دلایل عدم صبر و تحمل است. بسیاری از ما پیش از پایان یک کار یا انجام یک تصمیم، سراغ کار دیگری می‌رویم. این خوب نیست.

 

گاهی دیده نشدن به این صورت بیان می‌شود که مافوق من تنها از من انتقاد می‌کند و کارهای خوب و مثبت مرا نمی‌بیند. او گزارش‌های مرا که ساعت‌ها وقت صرف آن کرده‌ام، سرسری نگاه می‌کند یا اصلا نمی‌خواند.بعضی روزها که چند دقیقه دیر می‌رسم، ابراز نارضایتی می‌کند اما روزهایی که چند ساعت دیرتر از محل کار خارج می‌شوم، هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد. او ایده‌های مرا به نام خود در جلسات هیات‌مدیره مطرح می‌کند و حتی از من نام نمی‌برد و بسیاری از دلایل دیگر که حکایت از دیده نشدن یک بازاریاب در شرکت است.

 

بازاریابی که احساس کند مدیر او تنها در مسائل پیش‌پا افتاده از وی مشورت می‌خواهد و وظایف بزرگ‌تر و جدی‌تر را به دیگران محول می‌کند، می‌تواند دچار احساس دیده نشدن و در نتیجه بی‌انگیزگی شود.بازاریاب در سازمانی که به پرسنل خود ارزش لازم را نمی‌دهد، برای حفظ آنها تلاشی نمی‌کند و به آسانی آنها را با نیروهای جدید و غالبا کم تجربه، جایگزین می‌کند، ممکن است فردای خود را مانند امروز کارمندانی تصور کند که سازمان به‌راحتی از دست می‌دهد و در نتیجه بی‌انگیزه شود.

 

در مورد این مشکلات توصیه می‌شود که اولا همیشه کارهای خود را تمام کنید و در این مورد سعی کنیدبزرگ و وسیع فکر کنید، در واقع اتفاق‌های مهم زمانی رخ می‌دهند که کمی هم تلاش و سختی را تحمل کنید. بهترین عملکرد سعی و تلاش و صبر آگاهانه است، شاید موفقیت در چند قدمی شما ایستاده باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد