درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 14:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2032صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 2 آذر 1391 - 13:05
عضو هیات علمی دانشکده‌علوم ارتباطات علامه طباطبایی/ روابط عمومی ها و رسانه ها نقش موثری در انتخابات دارند
دکتر حسین افخمی عضو هیات علمی دانشکده‌علوم ارتباطات علامه طباطبایی نقش روابط عمومی و رسانه هادر انتخابات را تاثیرگذار دانست و به انتظارات جامعه از این گروه در فضای انتخاباتی اشاره کرد.
  

به گزارش شارا، دکتر حسین افخمی با بیان اینکه امروزه انتخابات بخشی از زندگی مردم هر کشوری می باشد مبارزات انتخاباتی را به دو دوره تقسیم بندی نمود، ابتدا دوره کوتاه مدت ،‌که در بعضی کشورها از 6 ماه تا یک هفته قبل از انتخابات شروع می شود و دوره بلند مدت که بعد از اعلام نتایج انتخابات شروع و تا دوره بعد ادامه دارد.
 وی دو عامل طول دوره انتخابات و روز برگزاری انتخابات را در مبارزات انتخاباتی موثر دانست.
 افخمی در ادامه به تعریف مبارزه انتخاباتی پرداخت و گفت : یک نوع این فعالیت ارتباطی همه جانبه و استفاده از تمام ابزارهای ارتباطی برای رسیدن به هدف است که خود به چند بخش تقسیم می شود؛ یکی رسیدن به کرسی مانندریاست جمهوری و دیگری گرفن اکثریت کرسی ها در نظام های سیاسی حذبی مانند مجلس می باشد.
 وی عنوان کرد: از روز پس از انتخابات تا انتخابات بعدی شرایطی را پشت سر می گذاریم که باعث تغییراتی می شود و این تغییرات یکی از عوامل تعیین کننده در رفتار رای دهنده می باشد که این رفتار به سه بخش تقسیم می شود، ثبات قدم در نظر و رای بر اساس یک عقیده و تعلق داشتن به یک حذب یا گروه، دوم: ثبات نداشتن در رای و جابجایی، و دیگری تغییر رای تاکتیکی و آگاهانه می باشد.
 افخمی باید های یک مبارزه را تغییرات در احذاب ، تغییرات در قوانین، تغییرات در نوع قوانین از نظر کمک های مالی و ویژگی های کاندیداها،وضعیت رسانه ها در دوره تبلیغات، تغییرات شخصیت ها و افراد در دوره های بعد، بستر های مبارزاتی در حوزه های سیاست، فرهنگ و اجتماع برشمارد.
 وی به مسائلی که در مبارزات انتخاباتی از روابط عمومی انتظار می رود اشاره کرد و آن ها را به سه قسم دانست که یکی ارتباط با رسانه ها و انجام اموری مثل اطلاعیه خبری، مشاوره برای مناظره و شرکت در برنامه ها و مصاحبه ها، نوشتن مقالات تحلیلی و پاسخ به رسانه ها، کمک و راهنمایی برای تهیه خبر، دوم پایش اطلاعات و سوم آگهی های سیاسی در انتخابات.
 گفتنی است یکصد و پنجاه و سومین گردهمایی انجمن روابط عمومی ایران دیروز عصر با حضور کارشناسان حوزه روابط عمومی در شرکت مدیریت منابع آب ایران، سالن همایش های شهید عباس پور برگزار شد که جواد قاسمی ، عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی در این مراسم ازحاضران در گردهمایی و فعالان حوضه روابط عمومی قدردانی به عمل آورد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد