درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 02:21   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20302صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 آذر 1394 - 12:21
نقش رسانه ها در ترویج و گسترش سنت حسنه وقف بی بدیل است
مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان گفت: رسانه ها اعم از دیداری، شنیداری، مکتوب و نشریات به عنوان کانال فرهنگ ساز، نقش بی بدیلی در ترویج و گسترش سنت حسنه وقف در میان آحاد جامعه دارند.
  

نقش رسانه ها در ترویج و گسترش سنت حسنه وقف بی بدیل است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کوهسار دادور روز دوشنبه در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری و همایش وقف و رسانه در سنندج افزود: اصحاب رسانه نقش تبلیغی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی را در زمینه های مختلف بر عهده دارند و بر همین اساس می توانند در زمینه آشنایی جامعه با آثار و برکات وقف بسیار تاثیرگذار باشند.
وی با تاکید بر نهادینه کردن کارکردهای سنت حسنه وقف در جامعه گفت: تحقق این مهم نیازمند تبلیغ، بستر سازی و فرهنگ سازی است و بدون شک در این میان رسانه ها و روابط عمومی های ادارات نقشی کلیدی و اساسی بر عهده دارند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان اظهار کرد: رسانه ها بازتاب دهنده جریان های فکری و فرهنگی در جامعه هستند لذا باید در راستای انجام رسالت خود تلاش کرده و تاثیرگذاری خود را در جامعه نشان دهند.
وی ادامه داد: رسانه ها می توانند با فرهنگ سازی، جامعه را به سمت نیازهای روز جامعه هدایت کرده و با اطلاع رسانی صحیح خود زمینه افزایش تعداد وقفیات مبتنی بر نیازهای جامعه را فراهم کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان نیز در این آیین با بیان اینکه تمامی برنامه های حوزه فرهنگی و قرآنی و سایر حوزه ها در این سازمان حول اطلاع رسانی و اعتماد سازی می چرخد گفت: اجرای نیات واقفین یکی از رسالت های این سازمان است.
سلمان روحی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 95 درصد نیات واقفین در استان برای مساجد است افزود: ما در زمینه های مختلف دیگری نیز نیازمند این سنت حسنه هستیم و برای تحقق این مهم نیاز به اطلاع رسانی و شفاف سازی داریم.
وی با بیان اینکه در این راستا اطلاع رسانی شاکله اصلی به شمار می رود اظهار امیدواری کرد بتوانیم با اطلاع رسانی درست و به موقع شاهد افزایش میزان موقوفات در زمینه های مختلف در سطح استان باشیم.
در ادامه این آیین از برترین های چهارمین جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری و همچنین رسانه های برتر حوزه وقف و هنرمندان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3652

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد