درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 04:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20302صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 آذر 1394 - 11:45
نقش رسانه ها در ترویج و گسترش سنت حسنه وقف بی بدیل است
مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان گفت: رسانه ها اعم از دیداری، شنیداری، مکتوب و نشریات به عنوان کانال فرهنگ ساز، نقش بی بدیلی در ترویج و گسترش سنت حسنه وقف در میان آحاد جامعه دارند.
  

نقش رسانه ها در ترویج و گسترش سنت حسنه وقف بی بدیل است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کوهسار دادور روز دوشنبه در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری و همایش وقف و رسانه در سنندج افزود: اصحاب رسانه نقش تبلیغی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی را در زمینه های مختلف بر عهده دارند و بر همین اساس می توانند در زمینه آشنایی جامعه با آثار و برکات وقف بسیار تاثیرگذار باشند.
وی با تاکید بر نهادینه کردن کارکردهای سنت حسنه وقف در جامعه گفت: تحقق این مهم نیازمند تبلیغ، بستر سازی و فرهنگ سازی است و بدون شک در این میان رسانه ها و روابط عمومی های ادارات نقشی کلیدی و اساسی بر عهده دارند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان اظهار کرد: رسانه ها بازتاب دهنده جریان های فکری و فرهنگی در جامعه هستند لذا باید در راستای انجام رسالت خود تلاش کرده و تاثیرگذاری خود را در جامعه نشان دهند.
وی ادامه داد: رسانه ها می توانند با فرهنگ سازی، جامعه را به سمت نیازهای روز جامعه هدایت کرده و با اطلاع رسانی صحیح خود زمینه افزایش تعداد وقفیات مبتنی بر نیازهای جامعه را فراهم کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان نیز در این آیین با بیان اینکه تمامی برنامه های حوزه فرهنگی و قرآنی و سایر حوزه ها در این سازمان حول اطلاع رسانی و اعتماد سازی می چرخد گفت: اجرای نیات واقفین یکی از رسالت های این سازمان است.
سلمان روحی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 95 درصد نیات واقفین در استان برای مساجد است افزود: ما در زمینه های مختلف دیگری نیز نیازمند این سنت حسنه هستیم و برای تحقق این مهم نیاز به اطلاع رسانی و شفاف سازی داریم.
وی با بیان اینکه در این راستا اطلاع رسانی شاکله اصلی به شمار می رود اظهار امیدواری کرد بتوانیم با اطلاع رسانی درست و به موقع شاهد افزایش میزان موقوفات در زمینه های مختلف در سطح استان باشیم.
در ادامه این آیین از برترین های چهارمین جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری و همچنین رسانه های برتر حوزه وقف و هنرمندان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3652

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد