درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 04:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20299صفحه نخست » سه شنبه، 24 آذر 1394 - 07:39
بررسی قانون گزارش فعالیت‌های تروریستی از سوی فیس‌بوک و توئیتر
قانون‌گذاران آمریکایی در حال بررسی قانونی هستند که شبکه‌های اجتماعی را به گزارش فعالیت‌های تروریستی آنلاین مجبور می‌کند.
  

بررسی قانون گزارش فعالیت‌های تروریستی از سوی فیس‌بوک و توئیتر

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، به نقل از پایگاه خبری ورج، در پی حادثه تیراندازی هفته گذشته در سن برناردینو آمریکا، مجلس سنای آمریکا در حال بررسی قانونی است که از فیس‌بوک و توییتر می‌خواهد فعالیت‌های تروریستی آنلاین را گزارش دهند. این قانون موسوم به «لزوم گزارش فعالیت‌های تروریستی آنلاین» از شبکه‌هایی همچون فیس‌بوک و توییتر می‌خواهد هرگاه از فعالیت‌های تروریستی در شبکه‌های خود مطلع شدند آن را به مقامات گزارش دهند. سناتور دایان فین‌اشتین - نایب رئیس کمیته اطلاعات سنای آمریکا - این طرح را به همراه ریچار بور، رئیس این کمیته ارائه کرده است.این دو سناتور آمریکایی در یک کنفرانس خبری خاطرنشان کردند: تشفین مالک یکی از عاملان تیراندازی در سن‌برناردینو کمی قبل از حملات وفاداری خود به گروه تروریستی داعش را در فیس بوک اعلام کرده است.

فین‌اشتین در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: ما در عصر جدیدی هستیم که گروه‌های تروریستی همچون داعش از شبکه‌های اجتماعی برای جذب نیرو و طراحی حملات استفاده می‌کنند. این اطلاعات می‌تواند برای شناسایی و جلوگیری از جذب نیرو توسط تروریست‌ها یا یک حمله تروریستی کلیدی باشد، اما ما باید از شرکت‌های فعال در زمینه‌ فناوری کمک بگیریم. این لایحه از شبکه‌های اجتماعی نمی‌خواهد برای کشف فعالیت‌های تروریستی اقدام اضافی انجام دهند بلکه صرفا از آنها می‌خواهد هرگونه فعالیت را پس از اطلاع به مسوولان گزارش دهند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3652

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد