درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 07:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20297صفحه نخست » چهارشنبه، 25 آذر 1394 - 22:53
معاون پژوهشی وزارت علوم خبر داد
اعلام رتبه ایران از نظر پتانسیل جذب سرمایه خارجی در فناوری
معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: سرمایه‌گذاری خارجی یکی از عوامل موثر در تجاری‌سازی نتایج پژوهشی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وحید احمدی در مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری گفت: طبق رتبه‌بندی موسسات پژوهشی، ایران پتانسیل جذب سرمایه‌گذاری خارجی در تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه خود را دارد، طبق ارزیابی از ۱۴۱ کشور دنیا، ایران رتبه پنجاه تا پنجاه‌وچهار را از نظر پتانسیل جذب سرمایه خارجی دارد. وی اعلام کرد: بر اساس این رتبه‌بندی‌ها، ایران بعد از کشورهای هند، ترکیه و برزیل قرار دارد.معاون پژوهشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: کشورهای اتحادیه اروپا از اقتصاد دانش‌بنیان استفاده کرده‌اند و بر این اساس می‌توان گفت سرمایه‌گذاری در امر پژوهش و تحقیق موجب توسعه کشورها می‌شود.

احمدی به موضوع کارآفرینی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: مفهوم کارآفرینی دانشگاهی با تجاری‌سازی دانش قرین شده است و این دو موضوع با یکدیگر مطرح می‌شوند. وی خاطرنشان کرد: لازمه رشد اقتصادی در دنیای امروز توسعه مراکز تولید دانش و فناوری است. احمدی اضافه کرد: امروزه محیط دانشگاه‌ها از فضای صرفا آموزشی خارج و به فضای توانمند، نوآور و تامین نیازهای جامعه تبدیل شده‌اند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3652

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد