درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20270صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 22 آذر 1394 - 17:06
روبط عمومی ذوب آهن اصفهان برتر شد
برقراری ارتباط مستمر روابط عمومی ها با مراکز فرهنگی هنری و در نتیجه اقتصاد فرهنگ و هنر از جمله اهداف برگزاری این همایش یک روزه بود که در این خصوص اساتید علم روابط عمومی و مهدی محمدی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به سخنرانی پرداختند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  روبط عمومی ذوب آهن اصفهان برتر شددنیای معدن - نخستین همایش جایگاه روابط عمومی در توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر ١٥ آذر در اصفهان برگزار شد.

همایش یک روزه جایگاه روابط عمومی در توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر با حضور پرویز عطایی دبیر کل طرح ملی نهضت الگوسازی اقتصاد مقاومتی، مطهری نژاد دبیر انجمن روابط عمومی ایران، مهدی محمدی مشاور وزیر و دبیر هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی‌محمد بیدارمغز رئیس پیشین تشریفات نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل و به همت ادارات کل روابط عمومی استانداری اصفهان، فرهنگ و ارشاد استان اصفهان، شهرداری اصفهان، ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد مبارکه و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری هنر برتر زنده رود پارتاک و مجموعه «ودینگ سنتر» در سالن همایش اصفهان سیتی‌سنتر برگزار شد.

برقراری ارتباط مستمر روابط عمومی ها با مراکز فرهنگی هنری و در نتیجه اقتصاد فرهنگ و هنر از جمله اهداف برگزاری این همایش یک روزه بود که در این خصوص اساتید علم روابط عمومی و مهدی محمدی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به سخنرانی پرداختند.

در انتهای این همایش از روابط عمومی‌های برتر استان اصفهان که با هدف اعتلا و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی هنری و با عنایت به حفظ و تقویت سرمایه‌های عظیم و توانمند کشور فعالیت داشتند تجلیل به عمل آمد.

در این همایش روابط عمومی‌های ذوب آهن اصفهان ، استانداری، شهرداری و دانشگاه اصفهان، ادارات کل فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش، امور مالیاتی، حمل و نقل پایانه‌ها، شرکت فولاد مبارکه و اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان به عنوان روابط عمومی‌های برتر حامی فرهنگ و هنر معرفی گردیدند و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌رضا ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد و جمعی از مسئولان استانی با اهدا تندیس و لوح تجلیل شدند. مجید مرادیان به نیابت ازمهندس کجباف مدیر روابط عمومی شرکت تندیس و لوح ویژه دریافت نمود.

نگاهی کوتاه به اهم موفقیت های روابط عمومی ذوب آهن اصفهان در 5 سال گذشته

کسب نشان تعالی روابط عمومی در سومین آیین سرآمدان روابط عمومی ایران (سال 93

کسب رتبه اول رشته تبلیغات و اطلاع رسانی از نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت،معدن و تجارت (تیرماه1391

کسب رتبه دوم رشته پژوهش و افکارسنجی از نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت،معدن و تجارت (تیرماه1391

کسب رتبه سوم ارتباطات الکترونیک از نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت،معدن و تجارت (تیرماه1391

کسب تندیس از سمینار تخصص بررسی الگوی اسلامی –ایرانی پیشرفت در حوزه روابط عمومی(اردیبهشت 1390

دریافت لوح دوستداران روابط عمومی و ارتباطات در هفتمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی (سال1390

کسب لوح برترین های روابط عمومی در هفتمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی (سال1390(

کسب لوح روابط عمومی برتر در رشته تکریم ارباب رجوع در هفتمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی (سال1390

کسب لوح مدیر برتر روابط عمومی در یازدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران

کسب لوح افتخار از انجمن متخصصان روابط عمومی ایران

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد