درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:03   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20189صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 18 آذر 1394 - 09:13
PR آماده رشد در آمریکای لاتین با وجود مشکلات اقتصادی
بازگشت سرمایه 2 میلیارد دلاری روابط عمومی در آمریکای لاتین
در مقابل یک پس زمینه اوج بحران اقتصادی، مدیر عامل شرکت Weber Shandwick اندی پولانسکی فرصت های بیشتری را برای صنعت روابط عمومی در امریکای لاتین در برزیل کنونی پیش بینی کرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در مقابل یک پس زمینه اوج بحران اقتصادی، مدیر عامل شرکت Weber Shandwick اندی پولانسکی فرصت های بیشتری را برای صنعت روابط عمومی در امریکای لاتین در برزیل کنونی پیش بینی کرد.

 

 به گزارش گروه ترجمه شارا، پولانسکی گفت: در حال حاضر منطقه تحت تأثیر برخی از چالش های اقتصاد کلان است. اما شادابی و چالاکی در بازاریابی و تأثیر آن در صنعت ما و اقتصاد جهانی روشن است و با گذشت زمان بر اهمیت آن افزوده می شود.

 

تولید ناخالص داخلی برزیل به 5/4 % کاهش یافته و پیش بینی می شود که منطقه به سوی رکود عظیمی در حال پیشروی است. با این حال پولانسکی به نقاط روشن برای بخش روابط عمومی در منطقه اشاره کرد. به عنوان مثال، شرکت های چند ملیتی در بخش های متوسط رو به رشد سرمایه گذاری می کنند، اتفاقات زیادی در برزیل است و پنج تا ازبیست تا از خلاق ترین آژانس ها در سراسر جهان در حال حاضر از امریکای لاتین هستند که بر همین اساس برنده شیر جشنواره های کن شده اند.

 

همچنین پولانسکی به چشم انداز مثبت فعالیت عرضه و تقاضایی در منطقه که به تازگی رونق گرفته (مانند WPP میان دیگران) اشاره کرد. هنگامی که به بحث مجموعه وبر شاندویک وارد شد، در میان پرسش و پاسخ ها، گف: او در حال حاضر بیشتر در تعمیق تخصص و گسترش ابعاد کسب و کار بیش از ورود به مناطق جغرافیایی متمرکز شده است.

 

 او در مورد قابلیت های این صنعت به رشد ارگانیک با گسترش خدمات خود و ایجاد شتاب به بخش های جدید خوشبین است.


پولانسکی گفت: نه تنها ما نقش بزرگتری در استراتزی های بازاریابی برای مشتریان مان ایفا می کنیم، و نیز ما امسال به عنوان نمایندگی از سازمان ها در کل مسائل جامعه وارد خواهیم شد. پولانسکی افزود: هزینه های کل در بازاریابی و ارتباطات در سطح خدمات جهانی همواره در افزایش است و اکنون نزدیک به 15% رشد رسیده است.


ولانسکی بیان کرد:ما فقط بیش از یک درصد برای بازاریابی و ارتباطات هزینه کرده ایم ما تخمین زده ایم که نزدیک 2 میلیارد دلار بازگشت سرمایه در سطح جهانی در روابط عمومی خواهیم داشت.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد