درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20143صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 15 آذر 1394 - 13:23
روابط عمومی ها عملکرد مدیران را احصا کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار شهرستان فیروزکوه در جلسه شورای روابط عمومی شهرستان فیروزکوه گفت: روابط عمومی رابطه بین مسئولان، مدیران و مردم را باید فراهم کند، مشکلات و خواسته های مردم را به مدیران برسانند و عملکرد های مدیران را احصا کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار شهرستان فیروزکوه در جلسه شورای روابط عمومی شهرستان فیروزکوه گفت: روابط عمومی رابطه بین مسئولان، مدیران و مردم را باید فراهم کند، مشکلات و خواسته های مردم را به مدیران برسانند و عملکرد های مدیران را احصا کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، نورالله طاهری پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان روابط عمومی شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: کار بسیارمشکل و حساسی را در مجموعه ادرات داردید رسالت مهمی را انجام می دهید در این رسالت آنگونه که وظیفه حکم می کند کوشا باشید.

وی گفت:
روابط عمومی رابطه بین مسئولان، مدیران و مردم را باید فراهم کند، مشکلات و خواسته های مردم را به مدیران برسانند، عملکرد های مدیر اداره و گاهاً ضعف ها را احصا و نسبت به رفع آن اقدام کنند، کار بسیار مهمی در ارتباط با شفاف سازی امور در اختیار روابط عمومی ها می باشد.

وی تصریح کرد: موضوعاتی که ناشناخته است، برای مردم و مسئولان باید شفاف ،احصا و برنامه ریزی شود. یک روابط عمومی فعال می تواند یک اداره را زنده نشان دهد، اما اگر اداره ای کار کند و روابط عمومی آن ضعیف باشد کار آن اداره برای کسی شناخته شده نیست اگر زحمت هم بکشد پیدا نیست ، لذا وظیفه روابط عمومی بسیار مهم و حساس است، روابط بسیار حسنه می تواند اوضاع و احوال شهرستان را تحت تاثیر قرار دهد، اگر این همبستگی و وحدت در شهرستان ایجاد شود، این شهرستان می تواند مسائل و مشکلات خود را به راحتی پیش ببرد، با مردم و ارباب رجوع برقرار کند .

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه کفت: باید مسئول روابط عمومی با وظیفه خود آشنایی وِیژه و مقید به این وظیفه باش، روابط عمومی اگر راست گو و درست کار باشد قطعاً می تواند شهر را به درستی و مسیر مستقیم هدایت کنند.

طاهری بیان کرد: علمی که امروز همه با آن سروکار دارند ارتباط برقرار کردن با افراد و محیط بیرون است و نوع ارتباطی که برقرار می کند، امروز در همه نقاط مختلف دنیا این روابط هست که می تواند سیاست ها و حرکت ها را تدوین کند در مجموعه خانواده و شهرستان هم همین وضعیت را دارد.

این مقام مسئول افزود: در این راستا کارهای مختلف می شود انجام داد، اگر این روابط ها مستحکم شود و این جلسات مدوم انجام باشد کل ادارات یکپارچه در مسیر قرار می گیرند.

وی گفت: خودتان استحضار دارید تعریفی از نوع توسعه شهرستان معمولاً در این ماه ها مشاهده کردید و در گذشته هم بود اما نه با این قوه و قدرت ما باید پتانسیل ها و نقاط قوت شهرستان را شناسیایی کنیم و براساس قابلیت هایی که دارد شهرستان را حرکت دهیم.

طاهری تصریح کرد: این شهرستان با این همه پتانسیل در بخش گردشگری طرح جامعی برای گردشکری تهیه و مطالعه نشده بود، در این ارتباط اقداماتی در حال انجام است.

وی افزود در بحث کشاورزی و صنعت هم اقداماتی در حال انجام است در راستایی اینکه ما این ها را به دستندرکاران تبیین کنیم دو جلسه مهم گذاشتیم، استاندار هم در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در فیروزکوه برگزار شد به اندازه نیاز برای همه مبلغ منظور کردند و جمعاً چیزی حدود بیست میلیارد تخصیص داده شده تا کارها انجام شود و چیزی در حدود ۲۵۰ میلیارد هم مصوب شد که در سفر رئیس جمهور اختصاص داده خواهد شد.

طاهری گفت: این در حالی است که در طول چهار پنج ساله گذشته مبالغ دریافتی مان از استان به ۱۰ میلیارد هم نرسیده ،جلسه شورای برنامه ریزی استان در این شهرستان بیش از پنج سال بود که اصلاً سابقه نداشته برگزار شود، این جلسه می تواند نقطه عطفی برای شهرستان باشد، امروز فصل کار است، نقطه اوج کار ما در شهرستان در سه مقوله صنعت، گردشکری و کشاورزی است.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: مهمترین کار روابط عمومی سوق دادن همکاران و حال و هوای ادارات به سیاست های کشور ، مناسبت ها و تا حدی فضای بیرونی می باشد.

گفتنی است در این مراسم مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان فیروزکوه به ارائه گزارش عملکرد پرداختند.

در این جلسه مقرر شد مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان در پوشش اخبار کوشا تر باشند و اخبارشان را در سایت فرمانداری شهرستان منتشر کنند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد