درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20130صفحه نخست » یکشنبه، 15 آذر 1394 - 10:31
آشنایی با شرکت بازی‌های رایانه‌ای ان‌پی‌دی
گروه ان‌پی‌دی (NPD Group) یکی از بزرگترین شرکت‌های آمارگیری از فروش بازی‌های رایانه‌ای است.
  

آشنایی با شرکت بازی‌های رایانه‌ای ان‌پی‌دی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این شرکت در 20 کشور فعالیت دارد. ان‌پی‌دی در هر سال تقریبا با 20 میلیون مصرف کننده بازی‌های رایانه‌ای مصاحبه می‌کند و تمام اطلاعات مصرفی را در یک جدول به صورت ترازارائه می‌دهد.

این شرکت از بین 50 شرکت آمارگیر بزرگ توانست رتبه 23 را کسب کند. در سال 2013 ان پی دی نهمین شرکت آمار‌گیر بزرگ جهان شناخته شد.

آشنایی با شرکت‌های بزرگ جهان

این شرکت درسال 1966 تاسیس شد و جمع آوروی اطلاعات و آمار خرید و فروش را برای کمپانی‌ها ارائه میداد.و در سال 1984 اولین کد رهگیری را برای اسباب بازی‌ها تولید کرد. این شرکت با استفاده ازکدرهگیری اطلاعات فروش کالاها را استخراج می‌کند. این اطلاعات شامل میزان خرید انواع کالا توسط خریداران است.

NPD اطلاعات کالاهایی که توزیع کندگان در اختیار مصرف کنندگان می‌گذارد را دارد.

این کمپانی سرویس صدای مشتری دارد که خریداران می‌توانند انتقادات و پیشنهاد‌های خود را بیان کنند. ساختمان اصلی این کمپانی در شهر نیویورک است.

 

منبع: همشهری آنلاین

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد