درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 23:26   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20071صفحه نخست » ادامه مطلب یکجمعه، 13 آذر 1394 - 18:13
آشنایی با انجمن بین المللی روابط عمومی
اداره مرکزی انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی در لندن واقع شده و برنامه‌ آموزشی، نشریات و همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی را به شاغلین این حرفه در سراسر دنیا ارایه می‌کند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

با گسترش فعالیت‌‌‌های انجمن بین‌المللی روابط عمومی، پیچیدگی فعالیت‌ها و افزایش عضویت در این انجمن از سراسر جهان موجبات برنامه‌ریزی‌های ساختاری و راهبردی را فراهم نموده است. امروزه انجمن بین‌المللی‌ روابط عمومی معتبرترین گروه بین المللی روابط عمومی در جهان محسوب می‌شود. این انجمن نه تنها در زمینه تبادل اطلاعات و هم‌کاری در کلیه بخش‌های این حرفه به فعالیت مشغول است، بلکه مبتکر روش‌های نوین در امر مدیریت و امور بین‌المللی است.

 

بنیادگذاری

در سال 1955 به منظور برقراری ارتباط بین دست اندرکاران و علاقه مندان روابط عمومی در سطح جهان با هدف توسعه و پیشرفت این رشته و ایجاد نهادهای بین المللی و تخصصی برای هماهنگی تلاش ها و تبادل تجارت بین همه کارگزاران روابط عمومی در سطح جهانی و از میان برداشتن مشکلات و موانع آن و تلاش برای افزایش اهمیت, ضرورت و جایگاه روابط عمومی در تحقیق اهداف مدیران و سازمان ها, انجمن تخصصی به نام  انجمن بین المللی روابط عمومی بوجود آمد.

گسترش فعالیت‌های انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی در طول دهه های گذشته بازتاب این مطلب بوده است که حرفه روابط‌عمومی به عنوان حرفه‌ای با طیف وسیعی از فعالیت‌ها، کانون همیشه گشاده برای تجارت و ارتباط اجتماعی بوده‌است.


نشریات و شخصیت‌هایی که باعث پیشرفت حرفه روابط‌عمومی شده‌اند، نقش یک راهنما را در پیدایش و توسعه انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی ایفا نموده‌اند. انجمن بین المللی روابط‌عمومی امروز، بازتاب عملکرد اعضایش در تمامی این سال‌هاست و همواره به‌عنوان حرفه‌ای پویا در جهت نیل به اهداف خود گام برداشته‌است.


اداره مرکزی انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی در لندن واقع شده و برنامه‌ آموزشی، نشریات و همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی را به شاغلین این حرفه در سراسر دنیا ارایه می‌کند.


اعطای جوایز انجمن‌(دنیای طلایی)‌به بهترین های روابط‌عمومی
علاوه بر معرفی معیارهای برتر اخلاقی و مسئولیت‌ اجتماعی، در خصوص عملکرد روابط‌عمومی نیز انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی در جهت پرورش کارشناسان برتر و موفق در تمامی سطوح این حرفه فعالیت می‌کند. این انجمن در سال 1990اعطای جوایز دنیای طلایی را بنا‌نهاد و به شناسایی بهترین‌های روابط‌عمومی در سراسر جهان اقدام کرد. هرساله داوران، ثبت‌ نام شده‌ ها در مقوله‌های گوناگون را مورد بررسی قرار می‌دهند. برنامه‌های ارایه شده جهت رسیدگی، مطابق با کیفیت تحقیق، طرح‌ریزی، اجرا و نتایج حاصله از آنها مورد قضاوت قرار می‌گیرند. در هر مقوله، بیش از یک جایزه می‌تواند اعطا شود.

 

تعربف روابط عمومی
انجمن بین المللی روابط عمومی در تعریف روابط عمومی تأکید بر «مفاهمه» دارد تفاهمی که در درون سازمان بین مدیران و کارکنان و در بیرون سازمان میان سازمان و کسانی که باآن سرو کار دارند ، باید وجود داشته باشد یا به وجود آید.


بر اساس همین تعریف و با عنایت به وظایف روابط عمومی، بدون ایجاد رابطه صحیح بین کارکنان در داخل سازمان، رابطه صحیح با خارج از سازمان نیز امکان پذیر نیست، اگر هم باشد خالی از خدشه نخواهد بود.
هر چند روابط عمومی با استفاده از نظریه ها و فلسفه های علومی چون مدیریت، روان شناسی و ارتباطات انسانی می تواند روابط بهتری بین مدیران وکارکنان ایجاد کند، اما این نکته را نباید از نظر دور داشت که «خلاقیت» به عنوان عنصر اساسی در کار روابط عمومی، وجه تمایز وابط عمومی موفق یا ناموفق تلقی می شود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد