درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 18:34   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20070صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 14 آذر 1394 - 08:35
آخرین پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی 2015
ما همگی تحت تأثیر یک سری از حوادث غم‌انگیز در کشورهای مختلف در این سال بوده ایم؛ و ما در ایپرا از خودمان می پرسیم: پاسخ ما چیست؟ پاسخ ما باید بازگشت به آنچه بهترین است را ما انجام می دهیم، باشد: ارتباط و ارتباط با حقیقت.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


این آخرین پیام من به شما به‌عنوان رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) است. سال 2015، سالی است که نه‌تنها چالش های بزرگ بلکه خرسندی بزرگی را داشته است. سالی که کمک های شایانی توسط اشخاص، انجمن های روابط عمومی و نهادها به خود دید که تمامی حمایت‌های شان از ایپرا را برای یاری به رشد و تعالی و بین‌المللی سازی ایپرا به ارمغان آوردند. در این رابطه من مفتخرم در حضور یوهانا مک داول (Johanna McDowell) باشم، کسی که ساعت‌ها زمان را به‌عنوان برگزارکننده کنگره بسیار موفق ژوهانسبورگ صرف کرده است. همچنین برخی از ارتباطات مجدد فوق‌العاده را میان دانشگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ شاهد بوده ایم. ما این را در کنگره دیدیم و من تلاش کرده‌ام، به‌عنوان یک دانشگاهی روابط عمومی، به جامعه مدنظرم، دست پیدا کنم.

سالی که با جنگ خاتمه یافت
ما همگی تحت تأثیر یک سری از حوادث غم‌انگیز در کشورهای مختلف در این سال بوده ایم؛ و ما در ایپرا از خودمان می پرسیم: پاسخ ما چیست؟ پاسخ ما باید بازگشت به آنچه بهترین است را ما انجام می دهیم، باشد: ارتباط و ارتباط با حقیقت. ارتباط خوب، در مسیری ساخته می شود بازخوردی قابل‌اطمینان را ایجاد نماید، راهی که روشنایی را به تاریکی اطلاعات اشتباه می آورد. در واقع، در مواجهه با حوادث خشن و افراط‌گرایانه (که به دنبال به چالش کشیدن ارزش‌های اساسی آزادی و دموکراسی هستند)، ارتباط برقرارکننده‌ها باید صبور، مسئول و از همه بالاتر صادق باشند. حقیقت نه‌تنها مجموعه ما را آزادی می¬بخشد، بلکه امید را بازمی گرداند و اعتمادسازی می‌کند.


مشتاقانه منتظریم، همان‌گونه که ما به‌سوی جشن پایان سال پیش می¬رویم، به ما فرصت دهید تا درباره دستاوردها و نتایج حاصل از کار روزانه فکر کنیم. اجازه دهید تا تجربه و دانشی که در این سال کسب نمودیم، منعکس کنیم، بنابراین، این کار ممکن است انضباط ما را بهبود و حتی خودمان را ارتقاء ببخشد.


در سال 2016، زمانی است که من ریاست را به دست بارت دی ورایس (Bart de Vries) می¬سپارم؛ و رشد فردی را آرزومندم. اجازه دهید زندگی¬های روزمره ما در جستجوی یک شادی درونی باشند که به‌نوبه خود، اساسی برای رشد فردی است.


دکتر آمیبل سانچز دی والتر
Dr. Amybel Sánchez de Walther
رئیس ایپرا در سال 2015
(International Public Relation Association) (IPRA) در دسامبر 2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد