درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 08:42   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20019صفحه نخست » دوشنبه، 9 آذر 1394 - 10:48
تحلیل تأثیر بازاریابی سبز و آمیخته‌های آن بر مدیریت زنجیره تأمین در بازارهای صنعتی
امروزه بازاریابی سبز و زنجیره تامین سبز، به عنوان یک مفهوم عمومی طرح شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، امروزه بازاریابی سبز و زنجیره تامین سبز، به عنوان یک مفهوم عمومی طرح شده است. با این حال، در مورد چگونگی ایجاد نام‌های تجاری صنعتی سبز و ایجاد برندهای صنعتی چارچوب جامعی وجود نداشته و بررسی این موضوع که آیا زنجیره تامین سبز/ پایدار را می‌توان با بازاریابی صنعتی سبز در جهت ایجاد سازمان ها و نام‌های صنعتی سبزتر یکپارچه کرد، هنوز نامشخص است. علاوه بر این، عوامل موثر در زمینه توسعه محصول جدید صنعتی سبز و یا چگونگی پذیرش محصولات جدید صنعتی شده سبز توسط سازمان‌ها شناخته نشده است. پژوهش حاضر با هدف تحلیل تأثیر بازاریابی سبز و آمیخته های آن بر مدیریت زنجیره تأمین در بازارهای صنعتی انجام شده است. به همین منظور در این مقاله با بررسی جامع مبانی نظری مرتبط با این حوزه به ارایه مدلی مفهومی همراه فرضیات پژوهشی اقدام شده است که می‌توان به عنوان مدل مفهومی در عمل به کار گرفته شود.

واژگان کلیدی: بازاریابی، بازاریابی سبز، زنجیره تأمین، مدیریت زنجیره تأمین و بازارهای صنعتی.


مقدمه:
بحران‌های انرژی در اواسط دهه 1970، موج اولیه پژوهش‌های پیرامون موضوعات زیست محیطی را در اوایل دهه 1980 به دنبال داشت. ریشه بازاریابی سبز به امواج نگرانی‌هایی در دهه 1970 بر می‌گردد که مفهوم بازاریابی اکولوژیکی به وجود آمد. امروزه بازاریابی سبز بیش تر به عنوان یک مفهوم عمومی مطرح می‌شود. این مفهوم در سال 1980 در اروپا هنگامی که تولیدات ویژه به عنوان آسیب رسان به جو زمین بودند مطرح شد (نخعی و خیری، 1391: 106). بازاریابی سبز یک مفهوم بسیار گسترده است که می‌توان در کالاهای مصرفی، کالاهای صنعتی و حتی خدمات به کار برد. بنابراین آمیخته بازاریابی سبز به عنوان یک طیف گسترده از فعالیت‌ها شامل اصلاح کالا، تغییر در فرآیند تولید، تغییرات در بسته بندی و همچنین اصلاح تبلیغات است. گرچه مسائل محیطی بر همه فعالیت‌های انسان تاثیر گذاشته است. یکی از حوزه‌های کاری که در آن مسایل محیطی بیشترین بحث‌ها را در خبرهای حرفه ای و داغ دریافت می‌کند بازاریابی است(بریندلی و آکسبارو ، 2014: 45...)

 

نوشا صفاهانی، دانشجوی کارشناسی ارشد کارآفرینی- کسب‌وکار الکترونیک دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
سید علی‌محمد قزوینی، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
مهرداد فروزنده، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی- بازاریابی دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران

 

دانلود مقاله با لینک مستقیم

 

منبع: TMBA

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد