درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19910صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 4 آذر 1394 - 14:08
تشکیل کارگروه رسانه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی خراسان رضوی در ایرنا مشهد
نشست کارگروه رسانه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی خراسان رضوی روز چهارشنبه در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی برگزار شد.
  

تشکیل کارگروه رسانه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی خراسان رضوی در ایرنا مشهد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در این مراسم جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی خراسان رضوی ضمن بازدید از ایرنا مرکز مشهد با بخش های چند رسانه ای، عکاسی، اتاق خبر، دبیری و آرشیو خبر و عکس ایرنا در مشهد آشنا و در نشست کارگروه رسانه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی این استان شرکت کردند.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی در این نشست با بیان اینکه روابط عمومی ها نبض دستگاه های اجرایی هستند ، گفت : روابط عمومی نقش مهمی در برقراری ارتباط موثر بین دستگاه مربوطه و رسانه ها ایفا می کند .
علی حیدری با تاکید بر تعمیق روابط بین رسانه ها و روابط عمومی ها ، تصریح کرد : چنانچه روابط عمومی ها در تهیه خبر همکاری لازم را با رسانه ها نداشته باشند رسانه از درگاه دیگری اقدام به تهیه خبر می کند .
وی ادامه داد : در این شرایط چنانچه منبع مربوطه برای تهیه خبر معتبر نباشند ، این ضعف و کاستی به روابط عمومی آن مجموعه برمی گردد که نتوانسته رسانه را در جمع آوری اطلاعات مورد نیاز کمک کند .
حیدری برلزوم ارتباط متقابل بین روابط عمومی و رسانه تاکید کرد و افزود: روابط عمومی ها باید با داشتن ارتباط تنگاتنگ با رسانه ها ضمن جلب اعتماد آنان در راستای پویایی دستگاه اجرایی مربوطه تلاش کنند.
به گفته رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی روابط عمومی دستگاههای اجرایی باید همیشه به تازه ترین اطلاعات به روز سازمان مربوطه مجهز باشند.
وی با اشاره به راه اندازی 'مدرسه خبر ایرنا' در پایگاه خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: در این پایگاه جدیدترین روش های خبرنویسی به علاقه مندان ارائه می شود.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی به درپیش بودن دو انتخابات مهم در کشور اشاره کرد و گفت: ایرنا خراسان رضوی مسایل انتخابات را در سه مرحله قبل از انتخابات، حین و بعد از انتخابات رصد و اطلاع رسانی می کند.
معاون مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: ادارات روابط عمومی نقش انکارناپذیری در پویایی سازمان متبوع خود به عهده دارند.
محمد رضا یزدی با تاکید بر اینکه روابط عمومی و رسانه باید به یک منشور مشترک برای تهیه و نشر اخبار دست یابند افزود: ارتباط بین رسانه و روابط عمومی باید تقویت شود.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه امسال اظهار کرد: حفظ سلامت انتخابات از مهمترین اهداف نظام است.
یزدی ادامه داد: تشکیل جلسه و هم اندیشی بین رسانه ها و ادارات روابط عمومی نقش مهمی در شناسایی چالش ها و رفع مشکلات در این زمینه دارد.
در ادامه این نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد