درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 02:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19888صفحه نخست » سه شنبه، 3 آذر 1394 - 14:12
به کارگیری جدیدترین روبات اندروید در بانکداری
آغاز فعالیت روبات های بانکدار
آخرین و جدیدترین روبات اندروید موجود در جهان به عنوان منشی در یکی از بانک های این کشور به کار گرفته شده استو قرار است به زودی دو شعبه دیگر از بانک ها نیز از این نوع روبات استفاده کنند .
  

آغاز فعالیت روبات های بانکدار

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آخرین و جدیدترین روبات اندروید موجود در جهان به عنوان منشی در یکی از بانک های این کشور به کار گرفته شده استو قرار است به زودی دو شعبه دیگر از بانک ها نیز از این نوع روبات استفاده کنند .

بر اساس گزارش های منتشر شده در این رابطه ،  در حال حاضر روبات فلفل سیاه (Robot Pepper) آخرین و جدیدترین روبات اندروید بوده که به عنوان منشی بانک در استان Fukoaka ژاپن مشغول فعالیت است.

این روبات با عنوان Pepper No.3 ، کارمند جدید بانک بوده که می تواند به مشتریان خوش آمد گفته و در رابطه با برخی از فعالیت ها و برنامه های مالی بانک توضیح دهد . در گزارش پخش عمومی صدا و سیمای ژاپن آمده است که این روبات اندرویدی می تواند با مردم ارتباط برقرار کند و علاوه بر آن احساسات آن ها را درک نماید  .

در همین رابطه توشیو کاتو (Toshio Kato) مدیر بانک کیتکیوشو (Kitakyushu Bank) در مصاحبه ای مطبوعاتی اعلام کرد : « این بانک به زودی دو روبات فلفل سیاه (Robot Pepper) دیگر را در شعبه های دیگر این بانک به کار خواهد گرفت . »

لازم به توضیح است که روبات فلفل سیاه  با 120 سانتی متر قد دارای یک صفحه نمایش در بخش سینه اش است که با استفاده از فن آوری پیشرفته به تولید احساسات مصنوعی می پردازد .

با کار مشترک Softbank Mobile و Aldebaran Robotics تولید کننده فرانسوی روبات ، در حال حاضر روبات فلفل سیاه  (Robot Pepper) در شعبه های مختلف سافت بانک (SoftBank و شعبه های فروش نسکافه Nescafe در ژاپن مورد استفاده قرار می گیرد . علاوه بر آن این روبات ها در اجرای برنامه های کودکان به عنوان مجری به کار گرفته می شوند.

قابل توجه است که در ماه ژوئن (تیر ماه) هزار واحد از روبات اندروید به ارزش هر کدام 198 هزار ین برابر با هزار و 600 دلار به فروش رسید .

 

منبع: سینا پرس

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد