درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:45   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19888صفحه نخست » سه شنبه، 3 آذر 1394 - 14:12
به کارگیری جدیدترین روبات اندروید در بانکداری
آغاز فعالیت روبات های بانکدار
آخرین و جدیدترین روبات اندروید موجود در جهان به عنوان منشی در یکی از بانک های این کشور به کار گرفته شده استو قرار است به زودی دو شعبه دیگر از بانک ها نیز از این نوع روبات استفاده کنند .
  

آغاز فعالیت روبات های بانکدار

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آخرین و جدیدترین روبات اندروید موجود در جهان به عنوان منشی در یکی از بانک های این کشور به کار گرفته شده استو قرار است به زودی دو شعبه دیگر از بانک ها نیز از این نوع روبات استفاده کنند .

بر اساس گزارش های منتشر شده در این رابطه ،  در حال حاضر روبات فلفل سیاه (Robot Pepper) آخرین و جدیدترین روبات اندروید بوده که به عنوان منشی بانک در استان Fukoaka ژاپن مشغول فعالیت است.

این روبات با عنوان Pepper No.3 ، کارمند جدید بانک بوده که می تواند به مشتریان خوش آمد گفته و در رابطه با برخی از فعالیت ها و برنامه های مالی بانک توضیح دهد . در گزارش پخش عمومی صدا و سیمای ژاپن آمده است که این روبات اندرویدی می تواند با مردم ارتباط برقرار کند و علاوه بر آن احساسات آن ها را درک نماید  .

در همین رابطه توشیو کاتو (Toshio Kato) مدیر بانک کیتکیوشو (Kitakyushu Bank) در مصاحبه ای مطبوعاتی اعلام کرد : « این بانک به زودی دو روبات فلفل سیاه (Robot Pepper) دیگر را در شعبه های دیگر این بانک به کار خواهد گرفت . »

لازم به توضیح است که روبات فلفل سیاه  با 120 سانتی متر قد دارای یک صفحه نمایش در بخش سینه اش است که با استفاده از فن آوری پیشرفته به تولید احساسات مصنوعی می پردازد .

با کار مشترک Softbank Mobile و Aldebaran Robotics تولید کننده فرانسوی روبات ، در حال حاضر روبات فلفل سیاه  (Robot Pepper) در شعبه های مختلف سافت بانک (SoftBank و شعبه های فروش نسکافه Nescafe در ژاپن مورد استفاده قرار می گیرد . علاوه بر آن این روبات ها در اجرای برنامه های کودکان به عنوان مجری به کار گرفته می شوند.

قابل توجه است که در ماه ژوئن (تیر ماه) هزار واحد از روبات اندروید به ارزش هر کدام 198 هزار ین برابر با هزار و 600 دلار به فروش رسید .

 

منبع: سینا پرس

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد