درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 15:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19821صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 1 آذر 1394 - 12:03
نقد حرفه‌ای نظام بانکی با داوری خبرگان بانک و مطبوعات
نشست تبیین وجوه تخصصی نخستین جشنواره تخصصی «نقد صنعت بانکداری - با محوریت بانک اقتصادنوین» با حضور دو تن از داوران، رئیس اداره روابط عمومی بانک اقتصادنوین و دبیر جشنواره و صاحب‌نظران و نمایندگان رسانه‌های گروهی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در ابتدای این نشست، دکتر حسین عبده تبریزی با بیان اینکه هدف این جشنواره نقد صنعت بانکداری با محوریت بانک اقتصادنوین است، گفت: رسانه‌ها باید حوزه‌های مختلفی همچون مشتری‌مداری، بازار رهن، صندوق پس‌انداز مسکن، نقش بانک‌ها در بازار سرمایه و بازار بیمه و همچنین در توسعه صنایع ملی، توسعه مشارکت با خارجی‌ها و جذب سرمایه خارجی را پوشش دهند که اکثر این موارد به‌عنوان موضوع و محور این جشنواره مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه این نشست مجید رضائیان، استاد روزنامه‌نگاری و ارتباطات با بیان اینکه تاکنون دو نوع جشنواره تخصصی و سراسری در سطح رسانه‌ها سابقه دارد، گفت: جشنواره تخصصی از سال 79 مطرح و در سال 80 اجرایی شد، ولی این‌گونه جشنواره‌ها در موضوع و فرم‌های خاص روزنامه‌نگاری برگزار نشده‌اند. این جشنواره اولین جشنواره موضوعی و فرمی است که فقط در زمینه مقاله و نقد رسانه‌ای برگزار می‌شود.


 به گفته رضائیان، معیارهای جشنواره برای نقد این است که باید سوژه محور باشد که سوژه هم بر سه نوع طبقه‌بندی شده، نخست سوژه‌های درگیر یعنی سوژه‌هایی که مساله افکار عمومی است، دوم سوژه‌های ساختاری که موضوع کلی را مطرح می‌کند و آخر سوژه‌های عمقی که همان سوژه‌های ساختاری هستند با عمق بیشتر. اولویت برای جشنواره سوژه‌های درگیر است. وی با بیان اینکه در این جشنواره دو گروه داوری متشکل از استادان و صاحب‌نظران حوزه رسانه و بانکی آثار را بررسی خواهند کرد، گفت: دکتر محمد مهدی فرقانی، دکتر علی اکبر قاضی‌زاده، دکتر بیژن نفیسی، دکتر حسن نمک‌دوست، دکتر اکبر نصراللهی به همراه بنده در بخش رسانه‌ای و دکتر محمد‌هادی مهدویان، دکتر حسین عبده‌تبریزی و دکتر طهماسب مظاهری به‌عنوان داوران حوزه بانکی آثار ارسالی را بررسی می‌کنند. مقالات و نقدهای نگارش شده نیز باید در دوره زمانی اول فروردین 1393 تا 10 دی ماه 1394 تولید و منتشر شده باشند. شرکت‌کنندگان حداکثر تا همین تاریخ، فرصت دارند تا نسبت به ارسال آثار خود از طریق سایت اینترنتی naghdfestival.enbank.ir به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

 

منبع: روابط عمومی بانک اقتصادنوین

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد