درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 06:50   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19681صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 26 آبان 1394 - 11:11
رئیس سازمان اوقاف: روابط عمومی ها عالمانه و هنرمندانه عمل کنند
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: روابط عمومی ها باید عالمانه ، هنرمندانه و بجا عمل کنند تا فعالیتهای انجام شده مثمرثمر و اثر گذار باشد.
  

رئیس سازمان اوقاف: روابط عمومی ها عالمانه و هنرمندانه عمل کنند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجت الاسلام علی محمدی دوشنبه شب در مراسم اختتامیه دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی های ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور در یزد افزود: روابط عمومی ها باید از رفتار جناحی و سیاسی دوری کنند.
وی به فعالیت روابط عمومی های زیر مجموعه اوقاف اشاره و اظهار کرد: اگر خدای نکرده به یک گرایش سیاسی کشیده شویم آن موقع اوقاف به عرصه جناح های تبدیل شده و فعالیتهایمان دچار مشکل می شود.
محمدی ادامه داد: باید تبلیغ فرهنگ وقف به شیوه امروزی، عالمانه و هنرمندانه باشد و باید اطلاع رسانی براساس برداشت مردم و به زبان خودشان باشد تا همه مخاطبان متوجه شوند.
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: باید اعتماد سازی مردم نسبت به وقف بررسی شود و اگر این اعتماد آمار بالایی داشته باشد نشان از این است که در فعالیتهایمان خود موفق بودیم و نمره ای که قضاوت مردم به فعالیتهای ما می دهند نتیجه عملکرد ما است.
وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید شبهات و اعتقادات مردم را جمع آوری و به اطلاع مدیر مربوطه برسانند تا به آن جواب صحیح داده شود.
محمدی با اشاره به اینکه اوقاف در عرصه های قرآنی ، امامزادگان و موقوفات فعالیت دارد گفت: گزارش ها باید مستند و با آمار دقیق و درست انجام شود و اگر خبر منفی از عملکرد اوقاف منتشر شد با توجه به اینکه این گونه اخبار در جامعه پخش می شود باید با دفاع درست و به موقع جلوی خبر غلط و منفی گرفته شود.
در پایان این مراسم از روابط عمومی های برتر استانهای کشور با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
همچنین روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد بعنوان روابط عمومی برتر معرفی شد.
دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی های ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور از روز شنبه هفته جاری در استان یزد آغاز و شب گذشته پایان یافت.
در این دوره 40 نفر از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اوقاف حضور داشتند.
هدف از برگزاری دوره یاد شده ارتقاء سطح علمی ، دانش تخصصی و بهره گیری از فرصت های نوین اطلاع رسانی اعلام شد.

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد