درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 18:05   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19671صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 25 آبان 1394 - 14:09
مظفری در همایش مدیران روابط عمومی در ایران خودرو مازندران
دوره فعالیت روابط عمومی یک‌سویه و تبلیغاتی به پایان رسیده است
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران که در همایش مدیران و روسای ارتباطات در زمینه صنعت، کار با رسانه، ارتباطات بحران، اشتغال امور اجتماعی و ارتباط با کارکنان در شرکت ایران‌خودرو مازندران سخن می گفت مهم‌ترین سرمایه روابط عمومی را جلب اطمینان و اعتماد مشتریان دانست.
  

دوره فعالیت روابط عمومی یک‌سویه و تبلیغاتی به پایان رسیده است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران که در همایش مدیران و روسای ارتباطات در زمینه صنعت، کار با رسانه، ارتباطات بحران، اشتغال امور اجتماعی و ارتباط با کارکنان در شرکت ایران‌خودرو مازندران سخن می گفت مهم‌ترین سرمایه روابط عمومی را جلب اطمینان و اعتماد مشتریان دانست و گفت : اگر شرکت‌های تولیدی از جمله ایران‌خودرو ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با مشتریان خود داشته باشند، کمپین‌های منفی تبلیغاتی تأثیری در بازار خودرونخواهد داشت .
احمد مظفری تنها راه برون رفت از مشکلات بیکاری را حمایت از تولید کنندگان داخلی دانست و گفت : اگر به دنبال اجرای منویات مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم می بایست کمپین خرید ایجاد می کردیم نه کمپین تحریم محصولات داخلی
مظفری به برگزاری جلسات منظم ستاد رفع موانع تولید در استان به ریاست استاندار مازندران اشاره کرد و گفت: استاندار مازندران توسعه اشتغال ، رشد تولید و کاهش بیکاری را به عنوان سیاست اصلی خود در برنامه های کاری قرار داده و با بررسی مشکلات مراکز و شرکتهای تولیدی با مشارکت بانکها و همکاری دستگاههای اجرایی زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی را فراهم نموده است .
وی افزود: اگر در کنار تولیدات متعدد، رضایت مخاطبان را داشته باشیم، در مواقع بحران مخاطبان به حمایت از شرکت‌های تولیدی می‌پردازند که در این راستا باید استراتژی دقیق برای جلب رضایت مشتری طراحی شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران تصریح کرد: روابط عمومی شرکت ایران‌خودرو باید برای چالش‌های قبل از برجام و پساتحریم پیش‌بینی لازم را نموده و راهکار ارائه دهند چرا که اگر برجام به مرحله نهایی برسد و تحریمها لغو شد با ورود خودروهای خارجی به کشور عرصه رقابت جدی تر خواهد شد و ما باید برای پساتحریم برنامه داشته باشیم و راهکار ارائه دهیم.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به اینکه مشتری‌مداری و مشتری‌محوری بدون توجه به جایگاه و ارتقا روابط عمومی امکان‌پذیر نیست، خاطرنشان کرد: روابط عمومی بخشی از کارکرد مدیریتی است و بر این اساس فعالیت‌های روابط عمومی باید کاملاً متداوم و با برنامه‌ریزی باشد، و با افکار سنجی و کسب نظرات مشتریان و ارائه آن به مدیران به نقش مشورتی خود عمل نموده و زمینه تصمیم گیری و تصمیم سازی درست را در سازمان و شرکت فراهم کند.
مظفری ادامه داد: در شرکت‌های تولیدی اولویت روابط عمومی باید توجه به نظرات مشتریان و مخاطبان تولید باشد، مشتری‌مداری و مشتری‌محوری رکن شرکت و سازمان است امروز فضای کسب و کار از پیچیدگی بالایی برخوردار است و شرکتها برای افزایش اعتماد و ثبات باید تلاش بیشتری نمایند.
وی اضافه کرد: یکی دیگر از وظایف شرکت‌های تولیدی توجه به سود دوطرفه است، همان‌طور که یک روابط عمومی برای سود شرکت برنامه‌ریزی کرده و از تبلیغات رسانه‌ای و محیطی برای سودآوری استفاده می‌کند، به کیفیت‌بخشی محصولات، برقراری ارتباط مستمر با مشتری و رفع مشکلات موجود نیز اقدام کند تا مشتری احساس کند از خدمات شرکت سود می‌برد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران حضور فعال و رصد شبکههای اجتماعی را از دیگر وظایف روابط عمومی‌ها برشمرد و افزود: روابط عمومیها در حوزه ارتباطی باید با سواد بالای رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی حاضر شوند تا با حضور به ‌موقع و اطلاعات جامع، جلوی چالش‌ها گرفته شود.
وی به مقایسه تبلیغات تجاری با روابط تجاری پرداخت و گفت : در روابط عمومی تجاری ارتباط دوسویه ، رضایت مشتریان ، پاسخگویی و گفتگو و مذاکره با مخاطب و مشتریان از اصول مهم و راهبردی است.
این مسئول یادآور شد: مدیر روابط عمومی باید درک بالا، فکر زیبا، زبان گویا، راه و استراتژی روشن داشته باشد، هوشمندسازی روابط عمومی نقش مهمی در جلب مشتری دارد.
مظفری نقش روابط عمومی را در فضای کسب و کار مهم برشمرد و با تاکید بر تدوین سند راهبردی عملیاتی برای توسعه روابط عمومی در پایان گفت: روابط عمومی‌ها علاوه بر ارتباط دوسویه با مشتریان و مخاطبان باید در سایت‌ها و پایگاه‌های خبری که سازمان مربوطه ایجاد می‌کند نظارت مستمر داشته باشند تا در بخش‌های مختلف به مقوله ارتباط با مخاطب و ارتباط منطقی و همه جانبه با آنان توجه شود.
قابل ذکر است در این همایش مهندس حسینی نژاد مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو مازندران نیز طی سخنانی گفت: در طی شش سال فعالیت بنده در شرکت ایران‌خودرو مازندران شاهد چنین نشستی با حضور مدیران روابط عمومی در شرکت تولیدی که به‌عنوان صنایع مادر است، نبودم که انجام این کار را به فال نیک می‌گیرم.
سیدامید حسینی‌نژاد افزود: شرکت ایران‌خودرو مازندران از سال 89 فعالیت خود را با تولید سه دستگاه سمند سریر شروع کرد که در حال حاضر با تلاش پرسنل، وحدت و هم‌دلی مجموعه ایران‌خودرو به تولید روزانه 120 دستگاه در روز افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه با وجود مشکلات اقتصادی تولید خودرو در ایران‌خودرو مازندران دچار افت شده بود، تصریح کرد: جای خوشحالی است که پرداخت تسهیلات بانکی و افزایش تقاضا روند تولید خودرو از شنبه هفته آینده در ایران‌خودرو مازندران افزایش می‌یابد.
مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو مازندران به نقش و جایگاه مهم روابط عمومی‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: روابط عمومی به‌دلیل ارتباطات تنگاتنگ درون‌سازمانی و برون‌سازمانی با نهادها، دستگاه‌ها و دانشگاه‌های مختلف دارد، باید پل ارتباطی خوبی بین صنعت و دانشگاه باشد.

 

منبع: استانداری مازندران

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد