درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 11:09   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1956صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 20 آبان 1391 - 20:56
کانون‌های تبلیغات، روابط عمومی‌ بخش خصوصی
  

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری گفت: کانون‌های آگهی و تبلیغات را می‌توان به عنوان روابط عمومی‌های بخش خصوصی نام برد.
 به گزارش شارا به نقل از فارس از شهرستان ساری، عصر امروز با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون‌های آگهی و تبلیغاتی شهرستان ساری انتخاب شدند.
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری در نشست مدیران مسئول و صاحب امتیازان کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ساری که در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران برگزار شد، گفت: بهترین راهکار برای افزایش بازده کانون‌های تبلیغاتی و دسترسی به موضوع‌های روز دنیا، غنی کردن مدیران این کانون‌ها از لحاظ علمی و ایجاد دوره‌های آموزشی موثر برای آنان است.
 سید مهدی سعیدی گفت: در حال حاضر حدود 75 کانون آگهی و تبلیغات در شهرستان ساری فعالیت دارند.
 وی با تاکید بر لزوم اصلاح نگاه‌ها نسبت به کانون‌های تبلیغاتی بیان داشت: یکی از عمده مشکلات کانون‌های تبلیغاتی این است که جامعه از بعد تجاری و اقتصادی به آنها می‌نگرد در حالی که نوع فعالیت این صنف تاثیر مهمی در ارتقای آگاهی و فرهنگ عمومی جامعه دارد.
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری گفت: کانون‌های آگهی و تبلیغات را می‌توان به عنوان روابط عمومی‌های بخش خصوصی نام برد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد