درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 04:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1956صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 20 آبان 1391 - 20:56
کانون‌های تبلیغات، روابط عمومی‌ بخش خصوصی
  

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری گفت: کانون‌های آگهی و تبلیغات را می‌توان به عنوان روابط عمومی‌های بخش خصوصی نام برد.
 به گزارش شارا به نقل از فارس از شهرستان ساری، عصر امروز با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون‌های آگهی و تبلیغاتی شهرستان ساری انتخاب شدند.
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری در نشست مدیران مسئول و صاحب امتیازان کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ساری که در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران برگزار شد، گفت: بهترین راهکار برای افزایش بازده کانون‌های تبلیغاتی و دسترسی به موضوع‌های روز دنیا، غنی کردن مدیران این کانون‌ها از لحاظ علمی و ایجاد دوره‌های آموزشی موثر برای آنان است.
 سید مهدی سعیدی گفت: در حال حاضر حدود 75 کانون آگهی و تبلیغات در شهرستان ساری فعالیت دارند.
 وی با تاکید بر لزوم اصلاح نگاه‌ها نسبت به کانون‌های تبلیغاتی بیان داشت: یکی از عمده مشکلات کانون‌های تبلیغاتی این است که جامعه از بعد تجاری و اقتصادی به آنها می‌نگرد در حالی که نوع فعالیت این صنف تاثیر مهمی در ارتقای آگاهی و فرهنگ عمومی جامعه دارد.
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری گفت: کانون‌های آگهی و تبلیغات را می‌توان به عنوان روابط عمومی‌های بخش خصوصی نام برد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد