درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 05:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19544صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 23 آبان 1394 - 07:38
به گستره جدیدی از نظام اطلاع رسانی در حوزه روابط عمومی بیندیشیم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: استفاده از روش های سنتی در اطلاع رسانی و روابط عمومی ها در برهه جدید دیگر جواب نمی دهد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: استفاده از روش های سنتی در اطلاع رسانی و روابط عمومی ها در برهه جدید دیگر جواب نمی دهد.

به گزارش ایرنا، روز پنجشنبه در آیین اختتامیه کارگاه آموزشی ویژه مدیران
روابط عمومی بنیاد مسکن کشور در شیراز بیان داشت: ما باید به گستره جدیدی از نظام اطلاع رسانی در حوزه روابط عمومی بیندیشیم تا


وی بر لزوم تجهیز روابط عمومی های بنیاد مسکن به دانش و تجهیزات روز اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: بایدبا بهره گیری از روش های روابط عمومی الکترونیک بتوانیم روی بینش و نظر تصمیم گیران و تصمیم سازان در رده های مسئولیتی بالا اثر گذار باشیم.


درفشی اظهار داشت: اطلاع رسانی فرا سازمانی به ما این امکان را می دهد که بتوانیم عملکردها را در ابعاد بزرگتر و وسیع تر بازتاب دهیم و بر روی روش و منش تصمیم گیران جامعه تاثیر گذاریم و بیان کننده خدمات جهادی بنیاد مسکن در همه عرصه ها باشیم.


معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: روابط عمومی در بیناد مسکن باید بتواند تبیین کنده کار جهادی به عنوان یک فرهنگ باشد و بی شک اطلاع رسانی در حوزه مدیریت جهادی بُعد فرا ملی و جهانی می طلبد.


این مقام مسوول بر لزوم بکار گیری شیوه های صادقانه و راستگویانه در انتقال مفاهیم و خبر تاکید کرد و گفت: دروغ پردازی و جعل خبر و ارائه آمار و ارقام نادرست را به هیچ وجه نمی پسندیم، ما به دنبال بزرگ نمایی در کارکردها نیستم و روش و منش صادقانه در روابط عمومی و رسانه و انتقال مفاهیم را بر دروغ پردازی ترجیح می دهیم.


درفشی، با بیان اینکه جلب حمایت خیرین و نیکوکاران در بنیاد مسکن از جایگاه ارزشمندی برخوردار است گفت: روابط عمومی ها باید تسهیل کننده این نوع مشارکت ها باشند و افزون بر این روابط عمومی ها با اطلاع رسانی سریع، بهنگام و مناسب از کارکردهای بنیاد مسکن می تواند زمینه مشارکت های بین بخشی را نیز تقویت کنند.


معاون پشتیبانی و امور استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: روابط عمومی کار توام با عشق و توام با هنر است، روابط عمومی ها می توانند به شیوه ای هنرمندانه با کمترین امکاناتی که در اختیار دارند و با وجود تنگناها و محدودیت های مالی و اقتصادی کاری در خور و شایسته انجام دهند.


حسن رضایی مدیر کل روابط عمومی بنیاد مسکن کشور نیز دراین آیین بیان داشت: بینش توسعه یافته، محور کار در روابط عمومی های بنیاد مسکن است و ما با تاکید بر خردگرایی و دانش افزایی در این حوزه برای فرهنگ سازی کار جهادی تلاش می کنیم.


مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس نیز در این مراسم بر لزوم تداوم دوره های آموزشی اطلاع رسانی در بنیاد مسکن تاکید کرد و گفت: آموزش و پرداختن به مقوله دانش افزایی چیزی است که ما باید همواره خود را در معرض آن ببینیم و هیچگاه خود را بی نیاز از آموزش تلقی نکنیم.


عطاءالله زمانی اظهارکرد: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده یک دستگاه در بنیاد مسکن، کارکردهایی خاص و ویژه دارد و باید بتواند زمینه اجرای بهتر خدمات به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را فراهم کند .


مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس همچنین بر لزوم ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در بنیاد مسکن تاکید کرد و گفت: زمان آن فرا رسیده که نمودار سازمانی بنیاد مسکن با ارتقای جایگاه مسئولان روابط عمومی ها تغییر کند و اصلاح شود تا مدیران روابط عمومی در یک جایگاه مدیریتی بهتر بتوانند به ایفای نقش برای توسعه ارتباطات و انعکاس عملکردها بپردازند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد