درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19540صفحه نخست » پنجشنبه، 21 آبان 1394 - 13:16
آشنایی با ناشرین جهانی بازی‌های ویدیویی- کامپیوتری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ناشر بازی‌های کامپیوتری (video game publisher) شرکتی است که مسولیت منتشر و تبلیغ کردن بازی‌های ویدیویی را بر عهده دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ناشر بازی‌های کامپیوتری (video game publisher) شرکتی است که مسولیت منتشر و تبلیغ کردن بازی‌های ویدیویی را بر عهده دارد.


در حالت کلی در فرایند طراحی بازی کامپیوتری یک video game publisher به عنوان ناشر و یک video game developer در نقش طراح بازی ایفای نقش می‌کنند.


video game publisher می‌تواند خود توسعه‌دهنده بازی کامپیوتری باشد. بیشتر ناشرین در غالب کمپانی شروع به کار می‌کنند.
 

فعالیت این ناشرین صرفا در زمینه بازی محدود نیست و می‌توانند در حوزه ساخت فیلم و توزیع کتاب ایفای نقش کنند.


مسولیت اصلی ناشرین بازی‌های کامپیوتری در وهله اول تبلیغ و بازار یابی برای بازی است. منظور از بازا‌ر یابی این است که بتواند زمان مناسبی برای انتشار بازی در بازار پیدا کند.


از دیگر مسولیت‌های game publisher فراهم آوردن امکانات مناسب و پیشرفته برای تولید بازی است.


در بعضی از موارد این ناشرین هزینه‌ای به توسعه دهندگان بازی کامپیوتری پیشنهاد می‌دهند تا یک بازی را طراحی کنند. video game publisher ها در اکثر مواقع پولی را به تمامیه مهندسان کامپیوتر در یک استودیو بازی سازی پرداخت می‌کنند تا طراحی فرایند یک بازی را انجام دهند.


از دیگر کارهای ناشرین بازی‌های ویدیویی ادغام کردن چند استودیو بازی سازی برای خلق یک پروژه بسیار بزرگ بازی است.


بعضی از video game publisher های بزرگ و مطرح مانند Ubisoft هم کار ساخت و توسعه بازی و هم توزیع آن بر عهده خود این کمپانی است.


از دیگر کارهای یک game publisher پرداخت پولی جهت licenses (پروانه ساخت) دار شدن بازیی است که در دست توزیع می‌باشد.


video game publisher های بزرگ همچنین تلاش دارن تا تمامی امکانات برای طراحی یک بازی را افزایش دهند. این ناشرین با توسعه دادن سیستم‌های نرم افزار و سخت افزارهای خود، همچنین با کشف مهندسین نرم افزار با استعداد و با ایده، به بهتر کردن خود بپردازند.


چون ناشرین بازی هزینه‌ای را به توسعه دهندگان بازی‌های کامپیوتری پرداخت می‌کنند، برای اینکه از ضرر و زیان جلوگیری کنند اغلب اشخاصی را به عنوان مدیر پروژه و تهیه کننده استخدام می‌کنند تا فعالیت‌های راهبردی پروژه‌های بازی سازی را تحت نظر داشته باشند.


جدول بزرگترین ناشرین بازی‌های ویدیویی- کامپیوتری با توجه به میزان درآمد سالیانه در سال 2015
 

ردیف

نام کمپانی

میزان درآمد سالیانه

1

Sony Computer Entertainment

9.89 میلیون یورو

2

Tencent

7.73 میلیون یورو

3

Microsoft

7.25 میلیون یورو

4

Nintendo

3.92 میلیون یورو

5

Activision Blizzard

3.32 میلیون یورو

6

Electronic Arts

3.25 میلیون یورو

7

Bandai Namco Games

2.05 میلیون یورو

8

Ubisoft

1.46 میلیون یورو

 

همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد