درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 17:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1950صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 20 آبان 1391 - 07:40
به روز بودن و صحت خبر، مهمترین ویژگی روابط عمومی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: مهمترین ویژگی منحصر به فرد روابط عمومی ها، به روز بودن و صحت در تولید اخبار است.
  

به گزارش شارا، محمد رحیم شهریاری روز شنبه در دومین نشست مجمع رابطان روابط عمومی و امور فرهنگی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: بر پایه هم دو عنصر مهم است که نقش روابط عمومی در گسترش حس اعتماد در جامعه پررنگ می شود.
 
 وی با بیان اینکه امید آفرینی و اخلاق ‌مداری دو رکن اساسی است که باید در خبرها رعایت شود، گفت: بیان واقعیت در خبرها بسیار مهم است و در عین حال اعتماد سازی در جامعه را نباید فراموش کرد.
 
 شهریاری به وظایف خطیر روابط عمومی‌ ها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی باید با خلق ایده و طرح‌های جدید بتواند تمام برنامه‌ها را پوشش داده و هماهنگی بین حوزه ‌های مختلف سازمان را فراهم کند.
 
 وی تقویت اعتماد سازی بین حوزه ‌های مختلف جمعیت هلال احمر را از هنرهای مسوول روابط عمومی دانست و افزود: خلاقیت و نوآوری یکی از شیوه های ارزشمند برای تحقق اعتماد سازی است.
 
 شهریاری در بخش دیگری با بیان به اینکه خدمت در جمعیت هلال احمر را نمی‌توان به عنوان شغل در نظر گرفت، افزود: هلال احمر بزرگترین سازمان مردم نهاد می باشد که بر پایه فعالیتهای مردمی ایجاد شده و گستردگی فعالیت جمعیت به حدی است که برای اجرای آنها نیاز به وجود خدمات داوطلبانه می باشد.
 
 شهریاری گفت: رویکرد خدمت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر بسیار ضروری است و در عین حال بایستی در تمامی حوزه‌ها نیز گسترش پیدا کند.
 
 وی خدمات جمعیت هلال احمر را ارزشمند و متعدد دانست و افزود: ظرف دو سال اخیر نزدیک به 50 هکتار زمین از منابع طبیعی برای احداث مجتمع های جمعیت هلال احمر دریافت و ساخته شده است.
 
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبیبه راه ‌اندازی سامانه 147 جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: با استفاده از خلاقیت و ایده‌های جدید فرهیختگان خراسان جنوبی این سامانه راه‌ اندازی شد و اکنون نزدیک به 17 استان بزرگ از این طرح استفاده می کنند.
 
 وی افزود: همچنین برای نخستین بار در کشور طرح مشخص کردن نقطه امن در زلزله و نصب سنسور اعلام نشتی و قطعی گاز در منازل و ادارات توسط جمعیت هلال احمر ابداع شده که امیدواریم به زودی این طرح‌ ها اجرا شود.
 
 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز گفت: خدمت در جمعیت هلال احمر باید صادقانه و داوطلبانه باشد.
 
 حجت الاسلام علی محمد درویشی افزود: اجرای برنامه‌های متعدد و ارایه اطلاعات و آمار دقیق به عموم جامعه باید همیشه مد نظر قرار گرفته شود.
 
 وی به لزوم حضور مسوول روابط عمومی در تمامی جلسات شهرستانها اشاره کرد و افزود: رابطان روابط عمومی و امور فرهنگی جمعیت باید هوشمندانه و با اولویت برنامه ‌های سازمان را انجام دهند.
 
 حجت الاسلام درویشی هماهنگی و تعامل بین حوزه های مختلف جمعیت هلال احمر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید روحیه خدمات ‌رسانی توسط روابط عمومی بین حوزه های مختلف سازمان نهادینه شود و گسترش پیدا کند.
 
 وی به اجرای کارهای فرهنگی در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و افزود: باید در سایه نماز و امورات معنوی، خدمات بشر دوستانه را نیز تشویق و ترغیب کرد و به تمام حوزه ها و معاونت‌ها ارتباط داد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد