درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19480صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 19 آبان 1394 - 11:07
روابط عمومی پویا و کارامد در کسب اعتماد عمومی نقش موثری دارد
معاون مالی وپشتیبانی دادگستری کل استان کرمان گفت: روابط عمومی های پویا و کارآمد در کسب اعتماد عمومی جامعه نسبت به سازمان ها وادارات نقش موثر و با اهمیتی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مصطفی شمس در جمع مسئولین روابط عمومی دادگستری استان کرمان،اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهاجمات فرهنگی غرب با اتکاء به فرهنگ مبتنی بر اعتقادات وباورهای دینی در مقابل استکبار جهانی استقامت نموده واز این آزمون سربلند وپیروز بیرون آمده است .

معاون مالی وپشتیبانی دادگستری استان کرمان تاکید کرد:دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)باید سرلوحه کار قرارگیرد ودر زمینه فعالیت های فرهنگی بیش ازپیش تلاش نمائیم تا جلوی تهاجم وشبیخون فرهنگی دشمن را سد نمائیم .

وی گفت: برای انجام فعالیت های فرهنگی نیازمند استفاده از شیوه ها و ابزارهای مناسب فرهنگی هستیم  .

شمس در بخش دیگری از سخنان خود،عنوان کرد: بایستی برای پیشبرد فعالیت ها و اقدامات در روابط عمومی ها از افراد آشنا با رسانه،خلاق ومتخصص در حوزه روابط عمومی استفاده شود .

وی بر نقش و جایگاه مهم روابط عمومی ها در ادارات و سازمان ها اشاره کرد وافزود: انعکاس واقعیت ها و معرفی صحیح سازمان ها به مردم از وظایف روابط عمومی است .

این مقام مسئول گفت: روابط عمومی ها با انعکاس بهنگام واقعیت های برون سازمانی نقش موثری در تصمیم گیری های مدیران سازمان ها و ادارات خواهند داشت.

 

منبع: برنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد