درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 13:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19459صفحه نخست » چهارشنبه، 20 آبان 1394 - 00:33
تاکید رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران آلمان بر توسعه تعاملات رسانه ای با ایران
رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران آلمان با حضور در نمایشگاه مطبوعات نقش رسانه ها در توسعه روابط ایران و آلمان را تشریح کرد.
  

تاکید رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران آلمان بر توسعه تعاملات رسانه ای با ایران

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نشست «نقش رسانه ها در توسعه روابط ایران و آلمان» با حضور «کریستین دیتر زارم» رییس اتحادیه روزنامه نگاران آلمان، یکشنبه ١٧ آبان در بخش میز تخصصی بخش بین الملل بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها برگزار شد.

 

«دیتر زارم» نخست درباره خدماتی که اتحادیه روزنامه نگاران آلمان در اختیار خبرنگاران این کشور می گذارد گفت: ایجاد فضایی آزاد برای مطبوعات، حمایت و ارائه مشاوره مالیاتی برای آغاز به کار، آموزش حفظ اطلاعات آنلاین، حمایت ویژه از خبرنگاران جنگی و ارگانیزه کردن سفرها از جمله خدمات و سرویس هایی است که اتحادیه روزنامه نگاران آلمان در اختیار خبرنگاران می‌گذارد.

وی افزود: اگر خبرنگاری در پی انتشار مطلبی با مشکل مواجه شود این اتحادیه از خبرنگار در برابر قانون گذار حمایت کرده و تمام سعی خود را برای تبرئه آن به کار خواهد برد.

 

 

وی بر اهمیت تبادل اطلاعات در ابعاد بین المللی تاکید و تصریح کرد: تبادل بین المللی اطلاعات به شناخت و نزدیکی کشورها کمک می کند بنابراین رسانه های دو کشور می‌توانند در ایجاد شناخت متقابل نقش بسزایی داشته باشند.

 

«دیتر زارم» با تاکید بر اینکه در نمایشگاه مطبوعات فرصت مطلوبی برای تبادل نظر و همکاری های رسانه ای دیگر کشورها با ایران مهیا می شود اظهار کرد: من به عنوان نماینده و رییس اتحادیه روزنامه نگاران آلمان برای نخستین بار به ایران آمدم و از این دعوت بسیار خوشحالم چون با این سفر به شناخت و تعریف جدیدی از ایران رسیدم. امیدوارم به زودی شرایط سفر دبیران خبری آلمان به ایران مهیا شود تا آنها هم بتوانند تصویر واقعی از ایران به دست آورده و اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی این کشور را به صورت واقعی به مردم آلمان برسانند.

 

رییس اتحادیه روزنامه نگاران آلمان در ادامه به تشریح ویژگی‌های یک خبرنگار حرفه ای پرداخت و گفت: یک خبرنگار حرفه ای نباید سوژه و موضوع مورد نظر را تبدیل به مساله شخصی کند اما متاسفانه بیش‌تر خبرنگاران جوان با توجه به اخلاقیات و تفکرات شخصی خود، اخبار را مخابره می‌کنند در صورتیکه یک خبرنگار باید ارزیابی مناسبی از موقعیت داشته باشد تا بتواند عادلانه و صادقانه یک واقعه را گزارش کند.

 

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود اینترنت و تبدیل شدن به دهکده جهانی،هنوز  مردم کشورها درباره کشورهای دیگر تصورات کلیشه‌ای دارند و تنها با توجه به اطلاعاتی که به آنها داده شده است درباره یک کشور قضاوت می‌کنند.

 

 

این نماینده رسانه های آلمان در ادامه اعتراف کرد: متاسفانه خبرنگاران آلمانی در موضوع هسته ای ایران تحت فشار بودند و خودشان هم تحقیقات کافی برای ارائه شناختی واقعی از ایران انجام ندادند.

 

«دیتر زارم» افزود: خوشبختانه اتحادیه روزنامه نگاران آلمان با اتحادیه روزنامه نگاران ایران وارد مذاکره شده تا با کمک یکدیگر بتوانند تعریف درستی از ایران برای مردم آلمان ارائه دهند تا جایی که آنها با پیشرفت و زیبایی‌های تاریخی ایران آشنا شده و برای دیدن این کشور به عنوان یک جهانگرد بیایند و به دیگران هم سفر به ایران را پیشنهاد کنند.

 

منبع: برنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد