درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 17:07   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19459صفحه نخست » دوشنبه، 18 آبان 1394 - 13:09
تاکید رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران آلمان بر توسعه تعاملات رسانه ای با ایران
رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران آلمان با حضور در نمایشگاه مطبوعات نقش رسانه ها در توسعه روابط ایران و آلمان را تشریح کرد.
  

تاکید رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران آلمان بر توسعه تعاملات رسانه ای با ایران

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نشست «نقش رسانه ها در توسعه روابط ایران و آلمان» با حضور «کریستین دیتر زارم» رییس اتحادیه روزنامه نگاران آلمان، یکشنبه ١٧ آبان در بخش میز تخصصی بخش بین الملل بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها برگزار شد.

 

«دیتر زارم» نخست درباره خدماتی که اتحادیه روزنامه نگاران آلمان در اختیار خبرنگاران این کشور می گذارد گفت: ایجاد فضایی آزاد برای مطبوعات، حمایت و ارائه مشاوره مالیاتی برای آغاز به کار، آموزش حفظ اطلاعات آنلاین، حمایت ویژه از خبرنگاران جنگی و ارگانیزه کردن سفرها از جمله خدمات و سرویس هایی است که اتحادیه روزنامه نگاران آلمان در اختیار خبرنگاران می‌گذارد.

وی افزود: اگر خبرنگاری در پی انتشار مطلبی با مشکل مواجه شود این اتحادیه از خبرنگار در برابر قانون گذار حمایت کرده و تمام سعی خود را برای تبرئه آن به کار خواهد برد.

 

 

وی بر اهمیت تبادل اطلاعات در ابعاد بین المللی تاکید و تصریح کرد: تبادل بین المللی اطلاعات به شناخت و نزدیکی کشورها کمک می کند بنابراین رسانه های دو کشور می‌توانند در ایجاد شناخت متقابل نقش بسزایی داشته باشند.

 

«دیتر زارم» با تاکید بر اینکه در نمایشگاه مطبوعات فرصت مطلوبی برای تبادل نظر و همکاری های رسانه ای دیگر کشورها با ایران مهیا می شود اظهار کرد: من به عنوان نماینده و رییس اتحادیه روزنامه نگاران آلمان برای نخستین بار به ایران آمدم و از این دعوت بسیار خوشحالم چون با این سفر به شناخت و تعریف جدیدی از ایران رسیدم. امیدوارم به زودی شرایط سفر دبیران خبری آلمان به ایران مهیا شود تا آنها هم بتوانند تصویر واقعی از ایران به دست آورده و اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی این کشور را به صورت واقعی به مردم آلمان برسانند.

 

رییس اتحادیه روزنامه نگاران آلمان در ادامه به تشریح ویژگی‌های یک خبرنگار حرفه ای پرداخت و گفت: یک خبرنگار حرفه ای نباید سوژه و موضوع مورد نظر را تبدیل به مساله شخصی کند اما متاسفانه بیش‌تر خبرنگاران جوان با توجه به اخلاقیات و تفکرات شخصی خود، اخبار را مخابره می‌کنند در صورتیکه یک خبرنگار باید ارزیابی مناسبی از موقعیت داشته باشد تا بتواند عادلانه و صادقانه یک واقعه را گزارش کند.

 

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود اینترنت و تبدیل شدن به دهکده جهانی،هنوز  مردم کشورها درباره کشورهای دیگر تصورات کلیشه‌ای دارند و تنها با توجه به اطلاعاتی که به آنها داده شده است درباره یک کشور قضاوت می‌کنند.

 

 

این نماینده رسانه های آلمان در ادامه اعتراف کرد: متاسفانه خبرنگاران آلمانی در موضوع هسته ای ایران تحت فشار بودند و خودشان هم تحقیقات کافی برای ارائه شناختی واقعی از ایران انجام ندادند.

 

«دیتر زارم» افزود: خوشبختانه اتحادیه روزنامه نگاران آلمان با اتحادیه روزنامه نگاران ایران وارد مذاکره شده تا با کمک یکدیگر بتوانند تعریف درستی از ایران برای مردم آلمان ارائه دهند تا جایی که آنها با پیشرفت و زیبایی‌های تاریخی ایران آشنا شده و برای دیدن این کشور به عنوان یک جهانگرد بیایند و به دیگران هم سفر به ایران را پیشنهاد کنند.

 

منبع: برنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد