درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:08   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19446صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 18 آبان 1394 - 10:20
25 سخن مهم رییس جمهور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها
مطبوعات باید مظهر اعتدال و عقلانیت و دوری از افراط باشند/ یأس‌آفرینی و سلب اعتماد مردم، عملی ضد انقلابی است
  

25 سخن مهم رییس جمهور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها سخنان مهمی بیان نمودند که برگزیده ای از این سخنان تقدیم می گردد:

1مطبوعات باید مظهر اعتدال و عقلانیت و دوری از افراط باشند.
2 - 
یأس‌آفرینی و سلب اعتماد مردم، عملی ضد انقلابی است.
3 -
امیدآفرینی وظیفه همه رسانه‌ها در فضای پساتحریم است.
4 - 
انتقاد حقی همگانی و مفید است اما تخریب دولت با پول مردم پذیرفتنی نیست.
5 -
توسعه بدون نقش آفرینی رسانه ناممکن است.
6 -
سیاه‌نمایی و ترساندن مردم ، امنیت آفرین نیست.
7 - 
تخریب دولت با پول مردم پذیرفتنی نیست.
8 -
همانطور که نیازمند نهاد رسانه هستیم، نیازمند نظام مطبوعاتی شفاف، روشن و قانونمند هستیم.
9 - 
تلاش برای ریختن آبروی اشخاص خلاف آموزه های اسلامی است.
10 - 
انقلابی بودن به معنی دروغ گفتن و تهمت زدن به دیگران و مخدوش کردن چهره بزرگانی نیست که در انقلاب ،دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی و تا امروز برای کشور زحمت کشیده‌اند.
11 - 
انقلابی‌گری ایجاد امید و اعتماد آفریدن در مردم  است.
12 - 
دوره رسانه یکطرفه به پایان رسیده است.
13 - 
رسانه‌های ما باید احساس مسئولیت بیشتری کنند.
14 -
امروز بیش از همیشه نیاز به خلق امید در جامعه داریم و القاء و تزریق این امید به فضای جامعه در وهله اول بر عهده رسانه ها و از جمله رسانه ملی است.
15 -
ایجاد امید است و ایجاد یأس در چنین وضعیتی بزرگترین اقدام ضد انقلابی است.
 16 -
انقلابی بودن در عرصه‌ رسانه‌ها و از جمله رسانه ملی، به معنای بیان صحیح واقعیت‌هاست و نباید کار بزرگ ملت را کوچک نشان داد.
17 -
تخریب دستاوردهای ملت با پول بیت‌المال، زشتی و قبح مضاعفی دارد.
18-
انتقاد حق همه مردم و از جمله رسانه‌هاست، اما نباید انتقاد سازنده را با تخریب ، ایراد ، تهمت و دروغ اشتباه بگیریم.
19 -
باید انتقاد سازنده را بیاموزیم و آموزش دهیم.
20 -
با همه این مشکلات دولت روند کاهش تورم را تداوم بخشیده و رونق اقتصادی را اگر چه با شتاب کمتر، حفظ کرده است و آیا صحیح است که در چنین وضعیتی به جای توصیف این واقعیات و دستاوردها فقط به نقد بپردازیم و حتی از دایره نقد سازنده خارج شده و تخریب کنیم.
21 -
از همه رسانه‌های کشور و از آزادی بیان و انتقاد حمایت می‌کنم، اما نمی‌توانیم از کسی که در این عرصه اخلاق را زیر پا می‌گذارد و بذر ناامیدی را در جامعه می‌پراکند، تجلیل کنیم.
22 -
چرا باید بی‌جهت هر روز مردم را از دشمن بترسانیم و تصویر سیاهی از وضعیت جامعه برای آنان ترسیم کنیم.
23 -
به جای اختلاف‌افکنی، ایجاد شکاف و تزریق یأس در جامعه همه به دنبال ساختن ایرانی آباد باشیم.
24 -
حفظ انسجام، وحدت، برادری و دوستی در فضای پساتحریم بسیار ضروری‌تر از قبل است نباید اصول انقلاب و اخلاق زیر پا گذاشته شده و تهمت و دروغ و تخریب جای نقد سازنده را بگیرد.
25 -
باید کاری کنیم که همه در فضای رسانه‌ای حضوری با نشاط داشته و رسانه‌های کشور در فضایی عقلانی و نه افراطی، مسیر دین و انقلاب اسلامی را طی کنند.

 

منبع: فارس

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد