درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 00:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19282صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 7 آبان 1394 - 16:21
برگزاری چهارمین سمینار روابط عمومی های خوزستان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقای سطح آگاهی روابط عمومی سازمان ها در استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی، توانمند سازی مدیران، کارشناسان و فعالان عرصه ی روابط عمومی در حوزه ی مسئولیت های اجتماعی سازمان ها، نمایش آخرین دستاورد ها و توانمند سازی های سازمان ها، شرکت ها و فعالان عرصه ی ارتباطات و روابط عمومی هاست.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقای سطح آگاهی روابط عمومی سازمان ها در استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی، توانمند سازی مدیران، کارشناسان و فعالان عرصه ی روابط عمومی در حوزه ی مسئولیت های اجتماعی سازمان ها، نمایش آخرین دستاورد ها و توانمند سازی های سازمان ها، شرکت ها و فعالان عرصه ی ارتباطات و روابط عمومی هاست.

جمال درویش مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان با ذکر این مطلب افزود: این سمینار با عنوان "تاثیر تکنولوژی های نوین ارتباطی در روابط عمومی" در روزهای سوم و چهارم آذر ماه در تالار امام رضا واقع در شهرک نفت برگزار خواهد شد و در کنار آن کارگاه تخصصی مستند سازی در روابط عمومی، کارگاه تخصصی ویراستاری حرفه ای خبر و کارگاه تخصصی تشریفات کاربردی نیزبرگزار خواهد شد.

مدیر
روابط عمومی استانداری خوزستان بیان داشت: آموزش اساس کار است و در دنیای نوین امروز، تاثیر و کاربرد تکنولوژی ها بر روابط عمومی ها بر کسی پوشیده نیست لذا شیوه ی استفاده درست از آن باید آموزش داده شود و از این نظر برگزاری این سمینار بسیار ضروری به نظر می رسد.

وی در ادامه گفت: به دلیل هم زمانی برگزاری این همایش با همایش طرح 550 هزار هکتاری، زمان برگزاری این همایش از 26 و 27آبان به سوم و چهارم آذر منتقل شده است.

درویش هم چنین بیان داشت: از 20 آبان ماه جاری کارگاه هایی با عنوان "اخلاق و خبرنگاری" برای خبرنگاران برگزار خواهد شد.

وی در خصوص هزینه ی این سمینار و کارگاه ها گفت: هزینه ی سمینار برای عموم 300 هزار تومان و هزینه ی کارگاه 200 هزار تومان است اما با یک سوم تخفیف، برای شهرداری های شهرهای محروم، فرمانداری ها و موسسات فرهنگی از جمله دانشگاه های دولتی، آموزش و پرورش و دانشجویان هزینه ی کارگاه ها و سمینار به ترتیب 150 هزار تومان و 200 هزار تومان خواهد بود.

جمال درویش افزود: هزینه ی کلیه ی کارگاه ها و سمینار برای خبرنگاران رایگان خواهد بود.

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان همچنین از برگزاری نمایشگاه توانمندی ها، خدمات و تجهیزات و تبلیغات حرفه ای خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقای سطح آگاهی روابط عمومی سازمان ها در استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی، توانمند سازی مدیران، کارشناسان و فعالان عرصه ی روابط عمومی در حوزه ی مسئولیت های اجتماعی سازمان ها، نمایش آخرین دستاورد ها و توانمند سازی های سازمان ها، شرکت ها و فعالان عرصه ی ارتباطات و روابط عمومی هاست.

وی همچنین اضافه کرد: مخاطبان این سمینار مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان ها و ادارات دولتی و مدیران و کارشناسان بازاریابی، تبلیغات و بازرگانی، شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی و علاقمندان به حوزه ی روابط عمومی و خبر رسانی و بازاریابی هستند.


دوریش در خصوص اثربخشی این دوره از سمینارها اذعان داشت: اگر این سمینار همسو و هم جهت با جشنواره روابط عمومی ها برگزار شود، قطعا اثر بخشی این سمینارها مشخص خواهد شد.

او ادامه داد: در آموزش در سطح عمومی اثربخشی ها به مرور زمان خود را نشان خواهند داد و اگر همه ی حضار سمینار بهره ی صد در صد نبرند، درصدی از آن ها بهره ی صد در صد خواهند برد.


درویش در خصوص اساتید مدرس در این دوره از سمینار و کارگاه ها گفت: اساتید کارگاه و سمینار دکتر وحید عقیلی رییس دانشکده ی علوم ارتباطات و خبر دانشگاه آزاد(استا سمینار)، دکتر علی یاری مدرس دانشگاه شهید چمران(استاد کارگاه ویراستاری حرفه ای خبر) و دکتر بیدار مغز ( استاد کارگاه تشریفات کابردی) خواهند بود.

وی در پایان اعلام داشت: امکان ثبت نام اینترنتی با مراجعه به سایت arman-khz.ir برای علاقمندان میسر خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد