درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19253صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 5 آبان 1394 - 08:20
تاکید مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی بر حضور موثر مدیران در رسانه
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت:مدیران استان باید برای حضور موثر در رسانه ها برنامه ریزی کنند و استاندار هم بر این امر تاکید دارد.
  

تاکید مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی بر حضور موثر مدیران در رسانه

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، استانداری خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از امیر پورمهدی در نشست شورای استانی هماهنگی مدیران کارگروه های روابط گزارش داد: یکی از اصلی ترین ماموریتهای کارگروه رسانه شورای هماهنگی مدیران تحقق همین امر است.
وی افزود: با هماهنگی به عمل آمده حضور مدیران در رسانه ها یکی از شاخصهای ارزیابی عملکرد آنها در پایان سال خواهد بود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از کارگروه آموزش شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی ها نیز خواست تا با نیازسنجی نسبت به رفع نیازهای آموزشی اعضای شورا و ارتقای کمی و کیفی سطح آموزش کارکنان روابط عمومی برنامه ریزی کند.
وی به کارگروه طرح و برنامه نیز ماموریت داد تا با احصا شرح وظایف روابط عمومی ها زمینه ارتقای جایگاه این پُست را در اداره ها بیش از پیش فراهم کند.
پورمهدی ادامه داد: از کارگروه رفاهی نیز انتظار می رود با پیگیری مستمر زمینه بهره برداری حداکثری از امکانات رفاهی برای خانواده بزرگ روابط عمومیهای استان را به وجود آورد.
وی با اشاره به وظایف کارگروه مناسبتها نیز گفت: این کارگروه باید بگونه ای برنامه ریزی کند که از یک ماه قبل برنامه ها و مناسبتهای ماه آینده را آماده در اختیار داشته باشد تا با آرامش برای اثرگذاری بیشتر از این مناسبتها اقدام کند.
پورمهدی حساس سازی مدیران نسبت به برنامه ها و فعالیت های کارگروه جشنواره را نیز خواستار شد و افزود: باید از تمام ظرفیتهای موجود در استان برای اجرای هر چه بهتر مصوبات این کارگروه استفاده شود.
وی پیگیری اجرای مصوبات کارگروه ها را ضروری ذکر و بیان کرد: باید گزارش روند تحقق مصوبات به دبیرخانه شورا ارسال شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی همچنین با تاکید بر لزوم تقویت اطلاع رسانی گفت: استفاده از ابزارهای نوین و افزایش تعامل روابط عمومیها با رسانه ها و خبرنگاران از جمله مواردی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.
وی به رویکرد دولت تدبیر و امید در استقبال از نقد سازنده نیز اشاره و بیان کرد: نقد زمینه ساز رشد است و مدیران روابط عمومی باید با سعه صدر از انتقادها استقبال کنند.
پورمهدی از برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه نیز به عنوان نمایش اقتدار ملی یاد کرد و بر لزوم ایفای نقش موثر روابط عمومیها در راستای زمینه سازی برای حضور گسترده مردم در این امر تاکید کرد.

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد