درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 01:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19036صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 19 مهر 1394 - 10:58
ساخت دوربینی با ۱۶ لنز
مهندسان مبتکر یک شرکت آمریکایی دوربینی ساخته‌اند که تصاویری با کیفیت ۵۲ مگاپیکسل تهیه می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این دوربین که در واقع ۱۶ دوربین را در دل خود جا داده است محصول شرکت Light است که به تازگی کار خود در «سیلیکون ولی» آمریکا را آغاز کرده است. تصویربرداری باکیفیت در نور کم از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوربین خاص به شمار می‌آید.

مهندسانی که این پروژه را پیش برده‌اند از ۱۶ لنز معمولی دوربین‌های رایج تلفن‌های همراه هوشمند استفاده کرده‌اند. آنها این لنزها را در بدنه دوربین جدید تعبیه کرده و در واقع دستگاهی متشکل از ۱۶ لنز برای تصویربرداری ارائه کرده‌اند.
در زمان فشردن دکمه، به طور همزمان ۱۰ لنز عمل می‌کند که در این حین هر یک بر بخشی از تصویر مورد نظر متمرکز می‌شود.

پس از پایان این مرحله، تصاویر به دست آمده بر اساس الگوریتم تصویرسازی مخصوصی با یکدیگر تلفیق شده تا در نهایت تصویری بزرگ ارائه شود که کاربر با توجه به سلیقه‌اش روی بخش یا بخش‌هایی از تصویر فوکوس کند. امکان تهیه ویدئو با این محصول جدید نیز وجود دارد، اما انجام این کار نه با استفاده از ۱۰ لنز به طور همزمان بلکه مانند سایر دوربین‌ها صورت می‌گیرد.

شرکت سازنده با اعلام اینکه قیمت این دوربین ۱۶۰۰ دلار است، از آغاز فروش آن از تابستان سال ۲۰۱۶ خبر داده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3601

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد