درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 02:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19036صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 19 مهر 1394 - 10:58
ساخت دوربینی با ۱۶ لنز
مهندسان مبتکر یک شرکت آمریکایی دوربینی ساخته‌اند که تصاویری با کیفیت ۵۲ مگاپیکسل تهیه می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این دوربین که در واقع ۱۶ دوربین را در دل خود جا داده است محصول شرکت Light است که به تازگی کار خود در «سیلیکون ولی» آمریکا را آغاز کرده است. تصویربرداری باکیفیت در نور کم از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوربین خاص به شمار می‌آید.

مهندسانی که این پروژه را پیش برده‌اند از ۱۶ لنز معمولی دوربین‌های رایج تلفن‌های همراه هوشمند استفاده کرده‌اند. آنها این لنزها را در بدنه دوربین جدید تعبیه کرده و در واقع دستگاهی متشکل از ۱۶ لنز برای تصویربرداری ارائه کرده‌اند.
در زمان فشردن دکمه، به طور همزمان ۱۰ لنز عمل می‌کند که در این حین هر یک بر بخشی از تصویر مورد نظر متمرکز می‌شود.

پس از پایان این مرحله، تصاویر به دست آمده بر اساس الگوریتم تصویرسازی مخصوصی با یکدیگر تلفیق شده تا در نهایت تصویری بزرگ ارائه شود که کاربر با توجه به سلیقه‌اش روی بخش یا بخش‌هایی از تصویر فوکوس کند. امکان تهیه ویدئو با این محصول جدید نیز وجود دارد، اما انجام این کار نه با استفاده از ۱۰ لنز به طور همزمان بلکه مانند سایر دوربین‌ها صورت می‌گیرد.

شرکت سازنده با اعلام اینکه قیمت این دوربین ۱۶۰۰ دلار است، از آغاز فروش آن از تابستان سال ۲۰۱۶ خبر داده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3601

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد