درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 19:04   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19003صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 16 مهر 1394 - 20:09
معاون استاندار: ارتباط روابط عمومی و رسانه ها تقویت شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جانشین استاندار در شورای اطلاع رسانی استان کرمان بر تقویت رابطه سازنده بین روابط عمومی ها با رسانه ها و مطبوعات تاکید کرد و گفت: رسانه ها در امر توسعه نقش بسزایی دارند که باید مورد استفاده قرار گیرد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جانشین استاندار در شورای اطلاع رسانی استان کرمان بر تقویت رابطه سازنده بین روابط عمومی ها با رسانه ها و مطبوعات تاکید کرد و گفت: رسانه ها در امر توسعه نقش بسزایی دارند که باید مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از
روابط عمومی استانداری کرمان، حمید ذکاء اسدی در دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی فرمانداری های سراسر استان که در مرکز آموزش و پژوهش استانداری در حال برگزاری است افزود: با تقویت این رابطه می توان خدمات دولت و نظام اطلاع رسانی شود.


وی بیان کرد: دولت نقش بازی رسانه ای ندارد لذا می طلبد روابط عمومی ها ارتباط سازنده را با رسانه ها و مطبوعات برقرار کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان روابط عمومی دستگاه ها را به مثابه یک پرچم تشبیه کرد و گفت: اگر روابط عمومی دستگاهی خوب عمل کند همچون برافراشتن پرچم است که نشان از تکاپو و حرکت آن دستگاه است.


وی به مسئله انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی) نیز اشاره کرد و افزود: تشکیلات دولتی باید ثابت کنند که در جریان انتخابات بی طرف هستند زیرا رای مردم حق الناس است.
ذکاء اسدی خاطرنشان کرد: تشکیلات روابط عمومی یک وجه اصلی است که می تواند تشکیلات دولتی را در جریان بی طرفی به اثبات برساند.


وی از آغاز رقابت های انتخاباتی خبر داد و گفت: جلساتی در شهرستان ها برگزار می شود که به گونه های مختلف پای فرمانداران و دولتی ها را به آن باز می کنند و بعد آن متوجه خواهند شد که مورد سوء استفاده قرار گرفته اند.


وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها راهنمای خوبی برای مسئولین دستگاه ها و شهرستان ها هستند افزود: معمولا سخنرانی های انتخاباتی آغاز شده که در 70 درصد آنها رعایت قانون و ادب صورت نمی گیرد.
جانشین استاندار در شورای اطلاع رسانی استان کرمان با اشاره به اینکه مشکلات و انتقادات مردمی باید مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد و پس از تجمیع به اطلاع فرمانداران رسانده شود گفت: تصمیم گیری های مسئولین دولتی از جمله فرمانداران براساس اطلاعاتی است که اغلب توسط روابط عمومی آن دستگاه با ارتباطی که با مردم و رسانه دارد، کسب می شود.


وی با تاکید بر اینکه مردم بهترین قضاوت کنندگان هستند خاطرنشان کرد: طبق دستور مقام معظم رهبری مسائل اقتصادی باید در اولویت امور قرار گیرد و نمی توان چشم به روی مشکلات اقتصادی بست.
ذکاء اسدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه 'امید را نباید از مردم گرفت' گفت: متاسفانه افرادی عقیده به تضعیف دولت دارند و مراتب را به گونه ای جلوه می دهند که انگار هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است و مردم را ناامید می کنند.


وی افزود: با گرفتن امید از مردم، سرمایه اجتماعی از دست می رود لذا باید به طور جد از پرداختن به حاشیه ها خودداری شود زیرا برخی گروه ها برای بقای خود، حاشیه هایی ایجاد می کنند که مانع از پیشرفت و توسعه کشور و به طبع آن در استان ها می شود.


معاون استاندار کرمان، بحث بحران آب و مبارزه با پدیده حاشیه نشینی را از سیاست های دولت دانست و گفت: با ابتکارات استاندار کرمان اسنادی در زمینه های مختلف همچون سند امنیت سالم، سند توسعه ورزش و طرح مثلث توسعه اقتصادی و طرح همیاران آب مطرح و تدوین شد که اکنون برای کشور الگو شده است و باید مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد.


به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان در ادامه این جلسه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مسئولین روابط عمومی فرمانداری های سراسر استان در خصوص مسائل روابط عمومی، امنیتی و انتخاباتی به بحث و گفتگو پرداختند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد