درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19003صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 16 مهر 1394 - 19:33
معاون استاندار: ارتباط روابط عمومی و رسانه ها تقویت شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جانشین استاندار در شورای اطلاع رسانی استان کرمان بر تقویت رابطه سازنده بین روابط عمومی ها با رسانه ها و مطبوعات تاکید کرد و گفت: رسانه ها در امر توسعه نقش بسزایی دارند که باید مورد استفاده قرار گیرد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جانشین استاندار در شورای اطلاع رسانی استان کرمان بر تقویت رابطه سازنده بین روابط عمومی ها با رسانه ها و مطبوعات تاکید کرد و گفت: رسانه ها در امر توسعه نقش بسزایی دارند که باید مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از
روابط عمومی استانداری کرمان، حمید ذکاء اسدی در دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی فرمانداری های سراسر استان که در مرکز آموزش و پژوهش استانداری در حال برگزاری است افزود: با تقویت این رابطه می توان خدمات دولت و نظام اطلاع رسانی شود.


وی بیان کرد: دولت نقش بازی رسانه ای ندارد لذا می طلبد روابط عمومی ها ارتباط سازنده را با رسانه ها و مطبوعات برقرار کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان روابط عمومی دستگاه ها را به مثابه یک پرچم تشبیه کرد و گفت: اگر روابط عمومی دستگاهی خوب عمل کند همچون برافراشتن پرچم است که نشان از تکاپو و حرکت آن دستگاه است.


وی به مسئله انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی) نیز اشاره کرد و افزود: تشکیلات دولتی باید ثابت کنند که در جریان انتخابات بی طرف هستند زیرا رای مردم حق الناس است.
ذکاء اسدی خاطرنشان کرد: تشکیلات روابط عمومی یک وجه اصلی است که می تواند تشکیلات دولتی را در جریان بی طرفی به اثبات برساند.


وی از آغاز رقابت های انتخاباتی خبر داد و گفت: جلساتی در شهرستان ها برگزار می شود که به گونه های مختلف پای فرمانداران و دولتی ها را به آن باز می کنند و بعد آن متوجه خواهند شد که مورد سوء استفاده قرار گرفته اند.


وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها راهنمای خوبی برای مسئولین دستگاه ها و شهرستان ها هستند افزود: معمولا سخنرانی های انتخاباتی آغاز شده که در 70 درصد آنها رعایت قانون و ادب صورت نمی گیرد.
جانشین استاندار در شورای اطلاع رسانی استان کرمان با اشاره به اینکه مشکلات و انتقادات مردمی باید مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد و پس از تجمیع به اطلاع فرمانداران رسانده شود گفت: تصمیم گیری های مسئولین دولتی از جمله فرمانداران براساس اطلاعاتی است که اغلب توسط روابط عمومی آن دستگاه با ارتباطی که با مردم و رسانه دارد، کسب می شود.


وی با تاکید بر اینکه مردم بهترین قضاوت کنندگان هستند خاطرنشان کرد: طبق دستور مقام معظم رهبری مسائل اقتصادی باید در اولویت امور قرار گیرد و نمی توان چشم به روی مشکلات اقتصادی بست.
ذکاء اسدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه 'امید را نباید از مردم گرفت' گفت: متاسفانه افرادی عقیده به تضعیف دولت دارند و مراتب را به گونه ای جلوه می دهند که انگار هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است و مردم را ناامید می کنند.


وی افزود: با گرفتن امید از مردم، سرمایه اجتماعی از دست می رود لذا باید به طور جد از پرداختن به حاشیه ها خودداری شود زیرا برخی گروه ها برای بقای خود، حاشیه هایی ایجاد می کنند که مانع از پیشرفت و توسعه کشور و به طبع آن در استان ها می شود.


معاون استاندار کرمان، بحث بحران آب و مبارزه با پدیده حاشیه نشینی را از سیاست های دولت دانست و گفت: با ابتکارات استاندار کرمان اسنادی در زمینه های مختلف همچون سند امنیت سالم، سند توسعه ورزش و طرح مثلث توسعه اقتصادی و طرح همیاران آب مطرح و تدوین شد که اکنون برای کشور الگو شده است و باید مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد.


به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان در ادامه این جلسه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مسئولین روابط عمومی فرمانداری های سراسر استان در خصوص مسائل روابط عمومی، امنیتی و انتخاباتی به بحث و گفتگو پرداختند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد