درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 01:25   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18969صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 14 مهر 1394 - 13:11
ارتباط مثبت اندیشی و سبک زندگی
محققان دریافته اند که ارتباط مغزی خاصی بین مثبت اندیشی و ویژگی های رفتاری زندگی افراد وجود دارد.
  

ارتباط مثبت اندیشی و سبک زندگی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مطالعات جدید نشان میدهد یک رابطه و تطابق قوی بین مجموعه ای خاص از ارتباطات مغز و سبک زندگی مثبت و ویژگی های رفتاری وجود دارد.

 

محققان معتقدند، نتایج مطالعات آنها، با آنچه روانشناسان درباره هوش عمومی و عامل g  (این متغییر برای اولین بار در سال 1904 پیشنهاد شد و به توانایی های شخص در وظایف شناختی سخت اشاره دارد) بیان میکنند مشابهت زیادی دارد.

 

این در حالی است که نتایج جدید، مقیاس هایی زندگی واقعی همچون حافظه، الگوهای شناختی و توانایی خواندن و نه عامل g (مثلا درآمد و رضایت شغلی) را در بر گرفته است.

 

در این مطالعه یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه مرکزی، در خصوص MRI کاربردی مغز، ارتباطات مغز 461 نفر و مقایسه آنها با 280 مقیاس رفتاری و جمعیت شناختی که از ویژگی های همان افراد بودند را مورد بررسی قرار داده است.

 

محققان دریافتند که تنوع در ارتباطات مغزی و ویژگی های افراد در یک پیوستار قرار می گیرد- به این صورت که افراد دارای زندگی و ویژگی های رفتاری مثبت با افرادی دارای زندگی و ویژگی های رفتاری منفی در دو سوی این پیوستار قرار داشتند.

 

بر این اساس یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه آکسفورد با استفاده از اسکن اطلاعات 461 نفر شرکت کننده در این پژوهش، نقشه ای از فرایند های مغزی آن ها طراحی کرده است. پروفسور اسمیت توضیح می دهد که :« می توان به این نقشه به عنوان یک نقشه ی متوسط جمعیتی از 200 ناحیه فکر کرد که بر اساس فعالیت های مغزی عملا فاصله زیادی با یکدیگر دارند» و بر اساس این نقشه می توان دریافت که به چه میزان افراد در این نواحی با یکدیگر ارتباط داشته اند.

 

منبع: تسنبم

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد