درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 11:31   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18879صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 9 مهر 1394 - 11:40
برندگان جوایز طلایی روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معرفی برترین‌ها و برندگان مراسم بین‌المللی جوایز طلایی روابط عمومی در بخش پایانی مراسم برگزار شده توسط انجمن بین‌المللی روابط عمومی در 28 سپتامبر 2015 در مقر انجمن استاندون برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معرفی برترین‌ها و برندگان مراسم بین‌المللی جوایز طلایی روابط عمومی در بخش پایانی مراسم برگزار شده توسط انجمن بین‌المللی روابط عمومی در 28 سپتامبر 2015 در مقر انجمن استاندون برگزار شد.


این مراسم که از آن به عنوان مراسم «اسکار» صنعت روابط عمومی یاد می‌شود، با شرکت 430 شرکت و موسسه مختلف از سی کشور برگزار گردید.


کمپین‌ها و اقدامات درون کشوری و بین‌المللی متعددی در این مراسم موفق به کسب جایزه شدند، و شرکت‌های متعددی نیز بیش از یک جایزه را برای مقوله‌های مختلف دریافت کردند.


- وبر شندویک- شش جایزه
- ناس و وینترشل هولدینگ- سه جایزه
- برسون و مارستلر- سه جایزه
- لورنته و کیوئنکا- دو جایزه
- دنتسو یانگ و رابیکم- دو جایزه


مرکز ارتباطات اتموسفیر (Atmosphere Communication)، وابسته به گروه خدمات مالی سنلم، هم برای کمپین مرد یک رندی (واحد پول آفریقای جنوبی)، به عنوان یک کمپین منطقه‌ای برتر جایزه گرند پریکس سال 2015 و جایزه ویژه کمپین متمایز را دریافت نمود.


مراسم بین‌المللی سالانه اعطای جوایز طلایی، یک برنامه بین‌المللی جهت شناخت برترین‌های روابط عمومی است و در انجمن بین‌المللی روابط عمومی برگزار می‌شود.

 

برای مشاهده فهرست کامل برندگان جوایز از آدرس http://gwa.ipra.org/winners-list/winners-2015 بازدید نمایید.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد