درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 08:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18778صفحه نخست » روابط عمومی ورزششنبه، 4 مهر 1394 - 09:14
توجه به جایگاه روابط عمومی در هیئت های ورزشی
روابط عمومی های حوزه ورزشی کشور نباید نگاه سیاسی به ورزش و جایگاه آن در جامعه داشته باشند و تمام تلاش خود را باید صرف ارتباط با بدنه جامعه نموده و در کنار سایر کمیته های اجرایی به وظیفه اصلی خود پرداخته و در کنار ورزش های حرفه ای و تخصصی، مردم را با ورزش های همگانی آشنا نمایند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وظیفه روابط عمومی هیئت های ورزشی در بروزرسانی سایت، چسباندن عکس و پوستر خلاصه نمی شود و می بایست از ظرفیت افراد صاحبنظر و متخصص در حوزه روابط عمومی استفاده شود.

مهدی جمشیدی فعالیت تخصصی در روابط عمومی ها را مورد توجه قرار داد و در یادداشتی نوشت؛ بدون شک اقبال مردم و جامعه ورزشی کشور به ورزش های پرطرفدار به خاطرحمایت های مالی و رسانه ای است و نمیتوان فعالیت هیئت های ورزشی را که با امکانات محدود اجرایی می گردد نادیده گرفت، اما توجه ویژه مدیران و روسای هیئت های ورزشی به جایگاه روابط عمومی و همچنین هماهنگی سایر کمیته های اجرایی به منظور اطلاع رسانی و پوشش رسانه ای اقدامات صورت گرفته با بهره گیری از خلاقیت مدیران روابط عمومی می تواند جایگاه سایر ورزش ها را در جامعه پررنگ تر نماید.


اما آنچه می بایست از طرف رسانه ها به ویژه رسانه های مکتوب و رسانه ملی مورد توجه قرار گیرد، ارتباط تنگاتنگ و صمیمی با روابط عمومی مجموعه های ورزشی است که این ارتباط اگر صحیح و علمی صورت پذیرد، می تواند اخبار دقیق و به روز از اقدامات ورزشی را در کشور پوشش دهد و جامعه را با فعالیت های گسترده ورزشی آشنا نماید.


روابط عمومی های حوزه ورزشی کشور نباید نگاه سیاسی به ورزش و جایگاه آن در جامعه داشته باشند و تمام تلاش خود را باید صرف ارتباط با بدنه جامعه نموده و در کنار سایر کمیته های اجرایی به وظیفه اصلی خود پرداخته و در کنار ورزش های حرفه ای و تخصصی، مردم را با ورزش های همگانی آشنا نمایند.


امید است نگاه تخصصی به جایگاه روابط عمومی در هیئت های ورزشی و توجه ویژه رسانه های جمعی بتواند نقش به سزایی در انعکاس رویدادهای ورزشی ایفا نماید.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد